25 تخته فرش به ایتام در قیرو کارزین اهدا شد

خبرگزاری فارس , 21 مهر 1394 ساعت 18:32

مدیر کمیته امداد شهرستان قیروکارزین از اهدای 25 تخته فرش نفیس از طرف حامی نیک‌اندیش تهرانی به ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، محمد مریدزاده امروز اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم یک خیر تهرانی 25 تخته گلیم فرش، به ایتام زیرپوشش این نهاد در شهرستان قیروکارزین اهدا کرده است.

وی گفت: نیکوکاران کمیته امداد در طول سال نیز علاوه بر پرداخت ماهانه به ایتام در برآوردن نیازهای دیگر و مایحتاج زندگی آنان مانند لوازم‌التحریر، مواد خوراکی، پوشاک، جهیزیه، پرداخت شهریه تحصیلی و همچنین تهیه لوازم زندگی کمک می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین با بیان اینکهارزش این تعداد فرش بالغ‌بر 214 میلیون و 200 هزار ریال ست، تصریح کرد: امید است با حضور و مشارکت هرچه بیشتر نیکوکاران و خیران بتوانیم بسیاری از مشکلات ایتام را برطرف کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مشکلات ایتام بسیار سنگین بوده و کمیته امداد به‌تنهایی قادر به حل تمام مشکلات این عزیزان نیست چراکه ایجاد اشتغال، تأمین معیشت، هزینه‌های تحصیلی و درمانی و ... مسائلی است که با تعامل خیران به نتیجه می‌رسد.

مریدزاده در پایان با بیان اینکه وجود خیران مایه برکت و افتخار نهاد مقدس کمیته امداد است و تاکنون مساعدت‌های آن‌ها موجب رفع بسیاری از مشکلات ایتام شده است بیان داشت: توسعه انفاق و نیکوکاری نیاز به فرهنگ‌سازی به شکل‌های مختلف دارد و نیاز است رسانه‌ها در این زمینه کمیته امداد را یاری کنند و اگر کمیته امداد امروز توانسته گام‌های مؤثری در زمینه خدمات‌رسانی به محرومان بردارد به خاطر همراهی و همکاری خیران و رسانه‌ها بوده است.


کد مطلب: 11345

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11345/25-تخته-فرش-ایتام-قیرو-کارزین-اهدا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir