۰
plusresetminus

سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از بازار جمع می‌شوند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۳
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابلاغ دستور جمع‌آوری سیگار «مارلبرو» و 19 برند دیگر از سطح بازار به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های کاشف خبر داد.
به گزارش "حافظ نیوز"، عباس نخعی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برخورد با عرضه سیگارهای قاچاق و مسئولیت جدید نیروی انتظامی در این خصوص اظهار داشت: طبق آخرین سیاست‌های ابلاغ شده به استان‌ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های کاشف، مقرر شد کنترل سیگارهای قاچاق در سطح عرضه به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و حداقل 20 برند سیگار قاچاق، از سطح بازار جمع‌آوری شود.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برندهای مشمول این طرح شامل سیگارهایی می‌شود که از یک سو هیچ واردات قانونی به کشور نداشته و از سوی دیگر به هیچ وجه در کشورمان نیز تولید نمی‌شوند.

وی افزود: در این طرح مقرر شده است تمام این 20 برند به صورت کلی و جزئی از سطح بازار جمع‌آوری شود و پلیس و دستگاه‌های کاشف در این طرح، حتی اجازه عرضه یک نخ از این برندها را نیز ندهند.

نخعی خاطرنشان کرد: در طرح مذکور، برند «مارلبرو» نیز از جمله این 20 برند بوده و پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول، مکلف به جمع‌آوری تمامی این سیگارها در سطح عرضه در بخش خرد و کلان شده‌اند.
 
مرجع : خبرگزاری تسنیم
کد مطلب : ۱۱۳۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما