حضور 120مبلغ محرم در لامرد

خبرگزاری فارس , 23 مهر 1394 ساعت 8:14

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد گفت: در دهه نخست محرم بیش از 120 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان لامرد حضور می‌یابند.


به گزارش حافظ نیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری اظهار داشت: در دهه نخست محرم‌الحرام بیش از 120 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان لامرد حضور می‌یابند.

وی افزود: از این تعداد، 15 نفر از موسسه امیر بیان استان قم هستند که در سطح مدارس لامرد به تبلیغ معارف دینی به‌صورت چندرسانه‌ای خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد با بیان اینکه یک نفر از روحانیون نیز در سطح دانشگاه‌های لامرد در ایام دهه نخست محرم‌الحرام حضور پیدا می‌کند، گفت: 25 نفر از روحانیون بومی شهرستان لامرد که در استان قم اقامت دارند در ایام محرم‌الحرام در لامرد حضور پیدا می‌کنند و بقیه مبلغان نیز از بومی‌های شهرستان لامرد هستند.

بلوری خطاب به مبلغان در دهه نخست محرم‌الحرام خاطرنشان کرد: علاوه بر روشنگری قیام امام حسین (ع) به مسائل روز به‌ویژه معضل‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و همچنین پوشش و حجاب اسلامی در جامعه در ایام محرم‌الحرام پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی نهادی است که با تمام اقشار جامعه در ارتباط است ادامه داد: اگر قرار است آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی حل شود باید از توانمندی این نهاد استفاده کرد و مهم‌ترین بازوی این نهاد نیز مبلغان هستند که در سطح شهرها و روستاها حضور می‌یابند و از طریق قدیمی‌ترین و اثرگذارترین تریبون که همان منبر است با استفاده از شیوه‌های بیان و رودررو با مردم می‌توانند مطالب و خواسته‌های مهم خود را به‌خوبی در میان بگذارند.

بلوری در پایان اضافه کرد: باوجود فناوری و شیوه‌های مختلف ارتباط‌جمعی هنوز منبر و خطابه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید مبلغان از این فرصت طلایی بهترین استفاده را ببرند تا نسبت به شناسایی و حل سریع معضل‌های اجتماعی اقدام شود.


کد مطلب: 11412

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11412/حضور-120مبلغ-محرم-لامرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir