تا پایان دولت یازدهم؛گازرسانی به تمام روستاهای لامرد

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1394 ساعت 15:16

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید گازرسانی به تمام روستاهای لامرد انجام می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز، هوشنگ محمدی بعدازظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 23 روستای بخش مرکزی لامرد که با اعتباری بالغ‌بر 130 میلیارد ریال انجام شده و با حضور سیدموسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لامرد، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی مستقر در این شهرستان، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و آحاد مردم بخش مرکزی لامرد در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد، اظهار داشت: شبکه گازرسانی با هیچ تأسیسات دیگری قابل قیاس نیست، چراکه یک کار فنی است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون هر چهار شهر در لامرد از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، افزود: 142 روستا در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 110 روستا مشمول گازرسانی بوده و در حال حاضر دو روستای قلعه غلام عبدالله در بخش مرکزی و کشکو در بخش اشکنان گازدار است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: 108 روستا در لامرد نیز بدون گاز است و از روستاهایی که قابلیت گازرسانی با خط لوله 96 دارند، 73 روستا در دست اقدام است.

محمدی ادامه داد: روستاهایی که بالای 20 خانوار و یا 100 نفرجمعیت است، مشمول گازرسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید گازرسانی به تمام روستاهای لامرد انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: هم‌اکنون در دو روستای شهرستان لامرد گازرسانی انجام شده است، اما شرکت گاز برای گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان تا پایان دولت تدبیر و امید برنامه دارد.

سیدموسی موسوی اضافه کرد: هر دو شهرستان لامرد و مهر در برنامه گازرسانی به روستاها قرار گرفته‌اند.


کد مطلب: 11493

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11493/پایان-دولت-یازدهم-گازرسانی-تمام-روستاهای-لامرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir