بزودی از خوابگاه ورزشی قیرو کارزین بهره برداری می شود

خبرگزاری فارس , 27 مهر 1394 ساعت 15:21

فرماندار قیروکارزین بابیان این‌که پروژه خوابگاه ورزشی این شهرستان در حال اتمام است، از افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، اشکان کاظمی در حاشیه نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با مسئولان محلی و روسای هیئت‌های ورزشی قیروکارزین در این شهرستان اظهار داشت: تمام مشکلات ورزشکاران را درک کرده و در جریان آن قرار داریم اما انتظار حل مشکلات ورزش و ورزشکاران در یک فرصت زمانی کوتاه واقع‌بینانه نیست.

وی بابیان این‌که رونق ورزش این شهرستان یکی از اولویت‌های کاری پیش رو بوده است خاطرنشان کرد: باوجود تمام مشکلات مالی تیم‌های ورزشی این شهرستان در سطح استان فارس موفق بوده‌اند و ما دارای قهرمانان استانی و ملی هستیم.

فرماندار قیروکارزین افزود: این شهرستان از داشتن یک خوابگاه ورزشی محروم بود که با تلاش‌های صورت گرفته ساخت این خوابگاه رو به اتمام است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول خطاب به ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی بیان داشت: اخلاق در ورزش بر تمام امور ارجحیت دارد و رسیدن به بالاترین رتبه‌های ورزشی بدون داشتن اخلاق بی‌اهمیت است.

وی بابیان این‌که حضور جوانان و نوجوانان در اماکن ورزشی و پرداختن به امر ورزش آنان را در مقابل خطرات و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد داشت تصریح کرد: جوانان قیروکارزین فعال و دارای استعدادهای ورزشی هستند و باید در راستای رشد و توسعه ورزش این شهرستان و توجه به جوانان فعالیت‌های بیشتری انجام داد.

کاظمی در پایان بابیان این‌که مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از پروژه‌های نیمه‌تمام و مجموعه‌های ورزشی در پنج شهر قیروکارزین بازدید کرد بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این بازدید قول همکاری و مساعدت در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اصلاح کف‌پوش برخی سالن‌های ورزشی، تأمین تجهیزات ورزشی و توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان را داد.


کد مطلب: 11497

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11497/بزودی-خوابگاه-ورزشی-قیرو-کارزین-بهره-برداری-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir