۰
plusresetminus

آزمون فنی و حرفه ای در اقلید برگزار شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
آزمون هماهنگ مرحله پنجم فنی و حرفه‌ای اقلید با شرکت 250 نفر در 2 روز در حوزه اقلید برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید در حاشیه برگزاری آزمون هماهنگ مرحله پنجم فنی و حرفه‌ای، از حضور 250 نفر در این آزمون از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت خواهران و برادران و آموزشگاه‌های آزاد خبر داد.

سیدعباس راسخ اظهار داشت: این آزمون طی دو روز در اقلید برگزار شد و افرادی که نمره حدنصاب بالاتر از 50 را به دست آورند می‌توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید بیان داشت: در آزمون هماهنگ مرحله پنجم فنی و حرفه‌ای حدود 161 نفر از خواهران در رشته‌های کیف‌دوزی، نقاشی روی چرم و سفال، منبت و معرق‌کاری، پرورش قارچ صدفی و دکمه‌ای و نقشه‌کشی ساختمان و ... شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این آزمون 89 نفر از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت و آزاد برادران اقلید در آزمون رشته‌های جوشکاری، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، اتومکانیک، پرورش قارچ دکمه‌ای، برق‌کاری صنعتی، لوله‌کشی و نصاب وسایل بهداشتی حضور دارند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید با اشاره به اینکه روز گذشته آزمون در رشته‌های قالی‌بافی، CBT و صنعت ساختمان برگزار شده بود بیان کرد: آزمون هماهنگ مرحله پنجم فنی و حرفه‌ای اقلید نیز در 31 رشته برگزار می‌شود.

راسخ در پایان سخنان خود عنوان داشت: بیشترین داوطلب در آزمون رشته‌های قلاب‌باف، کیف‌دوز چرمی، نقاشی روی سفال، رایانه‌کار و تصویربرداری شرکت دارند.
کد مطلب : ۱۱۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
۵۱۳۰۰۹۳۸۳۶
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواب آزمون های قبل برای مکانیک درجه ا
۵۱۳۰۰۹۳۸۳۶
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواب ازمون قبل مکانیک درجه ا علیرضا قاسمی