۰
plusresetminus

90درصد فسادها ناشی از رانت های اطلاعاتی در دولت ها است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 90 درصد مفاسد مالی در ایران ناشی از رانت‌های اطلاعاتی در دولت است.
به گزارش حافظ نیوز، نادر قاضی‌پور امشب در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان به بررسی «اقتصاد ایران و ریشه‌های فساد در آن» پرداخت و اظهار کرد: 90 درصد فسادهای مالی در کشور از رانت‌های اطلاعاتی در دولت است.

وی با تاکید بر اهمیت تولیدات داخل و اشتغال تصریح کرد: در سایه توجه به تولید داخل و رونق آن و به تبع آن ایجاد اشتغال در کشور امنیت حقیقی تحقق می‌یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین وحدت ملی و پیروی از بیانات رهبری و تبعیت از ایشان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: دانشجویان امروزه باید سطح اطلاعات خود را در تمام زمینه‌ها به ویژه موضوعات سیاسی ارتقا دهند.

 قاضی‌پور با بیان اینکه کشور ایران دارای معادن بسیار غنی و ارزشمند است، افزود: در حال حاضر 137 کارخانه فولاد در کشور وجود دارد که میزان تولید فولاد این تعداد کارخانه کمتر از ظرفیت تولید واقعی آن‌هاست و باید در این زمینه اصلاحاتی انجام شود.

این مسئول خودروسازی ایران را یک خودروسازی وابسته به دولت و انحصاری دانست و بیان داشت: هم‌اکنون نزدیک به 100 هزار جوان ایرانی در امر خودروسازی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر همچنین حدود 90 تا 120 هزار نفر از جوانان تحصیل‌کرده ایرانی در قطعه‌سازی اشتغال دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی خودروهای تولیدی در کشور تصریح کرد: سالانه حدود 32 هزار نفر ایرانی در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند در حالیکه هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نیستند.

قاضی‌پور قدرت و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدا، جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان کشورمان نیز باید با وحدت کامل از مقام معظم رهبری تبعیت کرده و ایشان را همراهی کنند.

وی با تاکید بر نقش رهبر در پیروزی یک ملت عنوان کرد: حزب‌الله در سایه رهبری بود که به پیروزی رسید و اگر فلسطین نیز از رهبری مقتدر برخوردار بود در غلبه بر دشمن بسیار موفق‌تر عمل می‌کرد.
کد مطلب : ۱۱۵۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما