۰
plusresetminus

کسب رتبه نخست استان توسط کمیته امداد نیریز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
مدیر کمیته امداد شهرستان نی‌ریز از کسب رتبه نخست این نهاد در فراهم آوردن زمینه‌های خودکفایی و خوداتکایی مددجویان زیرپوشش در استان فارس خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، انوشیروان کیوان عصر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: در مکتب حیات‌بخش اسلام، انسان موجودی است بالفطره آرمان‌خواه و کمال‌جو که مجهز به نیروی عقل، تفکر، اراده، خلاقیت و نوگرایی است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتقاد به این نکته که در نهاد مردم محروم گنجینه‌هایی سرشار از استعداد، توان، خلاقیت و ابتکار ناشکفته نهفته است بنا به رسالت اللهی خود برای بالا بردن سطح کمیت و کیفیت خدمات همواره مددجویان زیرپوشش را به تلاش و کوشش و کسب روزی حلال و استفاده از دسترنج خود مورد تشویق قرار داده است.

کیوان تصریح کرد: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس، با ارسال نامه‌ای کمیته امداد شهرستان نی‌ریز را به‌عنوان رتبه نخست در فراهم کردن بسترهای لازم برای استقلال اقتصادی و خودکفائی و خوداتکایی مددجویان بین کمیته‌های امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های این استان معرفی‌ کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه اشتغال یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت کمیته امداد محسوب می‌شود، گفت: اشتغال مددجویان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) است زیرا کسب درآمد برای هر فردی که تشکیل خانواده داده امری لازم است تا بتواند نیازهای زندگی خود و افراد خانواده را برطرف کند.

 وی اشتغال را عاملی مهم برای خودکفایی و خوداتکایی مددجویان دانست و ادامه داد: اشتغال می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش و بسیاری از دغدغه‌های معیشتی و... نیازمندان را برطرف کند.

 مدیر کمیته امداد نی‌ریز با اعلام اینکه ناظران طرح‌های اشتغال این نهاد در شش‌ماهه نخست سال 1394، 2 هزار و 325 مورد بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویان در این شهرستان داشته‌اند افزود: نظارت و راهنمایی‌های فنی در این بازدیدها در مقیاس گسترده‌ای نقش بسزایی در توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی و خوداتکایی و خودکفایی مددجویان و کسب این موفقیت ایفا کرده است.
کد مطلب : ۱۱۵۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما