طرح ساخت بیمارستان جدید نی ریز بررسی شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز , 3 آبان 1394 ساعت 15:32

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت همراه، از طرح ساخت بیمارستان جدید شهرستان نی ریز بازدید کردند.


به گزارش حافظ نیوز، بیمارستان جدید نی ریز که تاکنون 17درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای 10هزار و 500متر مربع، در حال ساخت است.

برای این طرح، 120تخت مصوب شده و هم اکنون در مرحله فونداسیون قرار دارد که پیش بینی می شود در چند ماه آینده، مراحل سقف و اسکلت آن نیز به پایان برسد.

در بازدید از زمین بیمارستان جدید نی ریز، دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه سید جلیل معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع، عبدالرسول همتی قائم مقام معاونت بهداشتی، علی گلکاری مسئول بهداشت دهان و دندان، سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان، کرامت اله افراشی مدیر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی و احمد رضازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور داشتند.

سقایی، نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید، دکتر ایمانیه و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کرد.

وی در این بازدید از عملکرد شبکه بهداشت و درمان نی ریز تقدیر کرده و گفت: عملکرد دکتر ذکایی به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز و همکاران وی به ویژه در بخش بهداشت و خدمات پیشگیرانه مطلوب بوده است.


کد مطلب: 11530

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11530/طرح-ساخت-بیمارستان-جدید-نی-ریز-بررسی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir