افتتاح ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان

خبرگزاری ايرنا , 29 مهر 1394 ساعت 8:03

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان و نگارخانه وابسته به آن دوشنبه به بهره برداری رسید.


به گزارش حافظ نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: برگزاری برنامه ها و اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل در تمام نقاط استان در شرایطی پیش می رود که ما از نظر اعتباری دچار مشکل هستیم.

بهزاد مریدی افزود: اما به رغم محدودیت ها، امروز می بینیم که با تدبیر و بهره مندی از نیروهای توانمند و هنرمندان، کارها و برنامه ها از نظر کیفی و کمی به مراتب بالاتر از گذشته در استان در حال انجام است.

وی در پاسخ به تقاضای هنرمندان شهرستان ارسنجان و بیان برخی مشکلات از سوی آنها، قول مساعد داد که مشکلات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری و دنبال کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان نیز اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه را چشم بینا و قلب و مغز اجتماع دانست و گفت: هنر به عنوان یک اکسیر پرانرژی در دست هنرمندان می تواند وسیله انتقال مفاهیم سخت و دشوار به توده های عامه جامعه باشد، چرا که همواره زبان هنر زبانی گویا، رسا و تاثیر گذار بوده است.

غلامرضا دادوند افزود: با افتتاح این ساختمان و نگارخانه، آرزوی دیرینه اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ارسنجان محقق شد.

همزمان با افتتاح ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان و نگارخانه آن، نمایشگاهی از آثار هنرمندان رشته های مختلف تجسمی در این نگارخانه برپا شد.

برای احداث ساختمان اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان و نگارخانه آن با 500 متر مربع زیربنا، سه میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

زمین این مجموعه را شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسنجان اهدا کرده اند.

شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.


کد مطلب: 11533

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11533/افتتاح-ساختمان-اداره-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-ارسنجان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir