آیین بزرگداشت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم در اقلید برگزار شد

خبرگزاری فارس , 3 آبان 1394 ساعت 15:52

پس از نماز مغرب و عشا، آیین بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم و 20 شهید عملیات محرم اقلید در مسجد جامع این شهر برگزار شد.


به گزارش حافظ نیوز  آیین بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم و 20 شهید عملیات محرم این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی و مردم شهیدپرور اقلید در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام اقلید در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه مجالس عزاداری امام حسین (ع) در طول تاریخ تریبون گسترده و مؤثری برای معرفی اسلام ناب محمدی بوده است، اظهار داشت: هیئت رزمندگان اسلام اقلید از سال 80 به‌صورت فعال در راستای حفظ و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و معارف اسلامی خدمت می‌کند.

محمدمهدی ایمنی عنوان داشت: هیئت رزمندگان اقلید در سه ‌شاخه پیروان عترت ویژه خواهران، جوانان و نوجوانان عاشورایی و بخش عمومی هیئت رزمندگان در حال فعالیت است که 300 عضو ثابت و بین یک تا 4 هزار مخاطب متغیر دارد.

وی به جلسات هفتگی سه ‌شاخه هیئت رزمندگان اسلام اقلید اشاره و بیان داشت: برگزاری آیین‌های متعدد در مناسبت‌های ملی و مذهبی ازجمله اعیاد شعبانیه، دهه امامت و ولایت، اعتکاف، رمضانیه با ویژه‌برنامه 30 شب در کنار شهدای گمنام، جشنواره رضوی نسیم ولایت در دهه کرامت هماهنگ با بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و ... ازجمله عملکردهای این هیئت است.

ایمنی به برگزاری نشست‌های بصیرتی همراه با عزاداری و روضه‌خوانی در شب‌های محرم توسط هیئت رزمندگان اسلام اقلید اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم ایران و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و تبیین معارف والای اسلام و مفاهیم قرآن در مقابله با جنگ نرم دشمن سعادت است.

به گزارش فارس، این آیین با سخنرانی حجت‌الاسلام غفاری از اساتید حوزه علمیه قم، مداحی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه بود.


کد مطلب: 11556

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11556/آیین-بزرگداشت-سردار-همدانی-شهدای-مدافع-حرم-اقلید-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir