۰
plusresetminus

مردم خنج در جشن عاطفه ها سنگ تمام گذاشتند

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
مدیر کمیته امداد خنج از جمع‌آوری 301 میلیون ریال کمک‌های مردمی این شهرستان در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.
مردم خنج در جشن عاطفه ها سنگ تمام گذاشتند
به گزارش حافظ نیوز، علی شهابی عصر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: امسال مردم نیکوکار این شهرستان بیش از 273 میلیون ریال به‌صورت نقدی و بیش از 28 میلیون ریال غیرنقدی به این نهاد کمک کردند که این میزان نسبت به جشن عاطفه‌های سال 93، 48 درصد افزایش داشته است.

وی با تقدیر از مردم سخاوتمند و نیکوکار شهرستان خنج تصریح کرد: در این جشن 75 پایگاه ثابت و سیار توسط کمیته امداد، بسیج، مدارس و مساجد برپا شد و 30 نیروی امدادی از سایر دستگاه‌های عضو در برپایی و جمع‌آوری کمک‌ها همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج ادامه داد: جشن عاطفه‌های امسال همزمان با سراسر کشور و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگرفته از پیام نوروزی مقام معظم رهبری، در دو مرحله برگزار شد.

این مسئول افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در 26 شهریورماه در سطح شهر، پایگاه‌های بسیج و مساجد این شهرستان و 27 شهریورماه در میعادگاه نماز جمعه و مرحله دوم هشتم مهرماه جاری در سطح مدارس و با حضور دانش‌آموزان برگزار شد.

شهابی با اشاره به اینکه روند کمک‌های مردم خیر و همیشه درصحنه شهرستان خنج به این جشن همچنان ادامه دارد، یادآور شد: صددرصد هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده پایگاه‌های مدارس به آموزشگاه مربوطه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به دست دانش‌آموزان نیازمند به‌ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد می‌رسد.
کد مطلب : ۱۱۵۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما