عامل شهادت مامور لارستانی در یاسوج در یک درگیری مسلحانه دستگیر شد

خبرگزاری ايسنا , 2 آبان 1394 ساعت 19:48

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل دیگر شهادت مأمور انتظامی شهرستان لار استان فارس در سال 92 توسط مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش حافظ نیوز، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی به شهادت رسیدن یکی از مأموران انتظامی شهرستان لار استان فارس در درگیری با قاچاقچیان مسلح، شناسایی و دستگیری عاملان آن بطور جد در دستور کار مأموران انتظامی سراسر کشور قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات گسترده پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، 15 اردیبهشت سال‌جاری یکی از عاملان در شهر یاسوج، شناسایی و در دگیری مسلحانه با مأموران در کمربندی این شهر به هلاکت رسید. همدست این قاچاقچی به هلاکت رسیده نیز روز گذشته در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حومه شهر و پس از تیراندازی به سوی مأموران دستگیر شد.

سردار غلام‌زاده با بیان اینکه متهم دارای سوابق سرقت نیز است، تصریح کرد: از این فرد یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه 74عدد فشنگ جنگی، دو عدد فشنگ مشقی و 6 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: حین انتقال متهم به مقر انتظامی، بستگانش برای فرار او با مأموران، درگیر و به سوی مأموران، تیراندازی و به سه دستگاه خودروی پلیس خساراتی وارد کردند اما مأموران با شلیک چند تیر هوایی متهم را به مقر انتظامی انتقال دادند و با تدبیر پلیس، امنیت در محل برقرار شد.

 


کد مطلب: 11609

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11609/عامل-شهادت-مامور-لارستانی-یاسوج-یک-درگیری-مسلحانه-دستگیر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir