نخستین خانم بخشدار در استان فارس منصوب گردید

خبرگزاری ايرنا , 6 آبان 1394 ساعت 9:20

خیرالنسا خیل تاش به عنوان نخستین خانم بخشدار در استان فارس، سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خنج معرفی شد و به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان کار خود را آغاز کرد.


به گزارش حافظ نیوز شورای اداری شهرستان خنج به ریاست مختار عباسی فرماندار خنج و با حضور هاشمی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس وائمه جمعه اهل تسنن و تشیع و اعضای شورای اداری تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار خنج خواستار همکاری مسوولان مربوط با بخشدار جدید مرکزی خنج شد.

عباسی همچنین گفت: مسوول هیچ اداره ای حق تبلیغات انتخاباتی یا ضد تبلیغ برای هیچ یک ازکاندیداهای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان را ندارد و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

وی همچنین از مسوولان ادارات خواست نسبت به جذب اعتبارات عمرانی خود تلاش کنند.
سید یحیی هاشمی مدیرکل دفتر سیاسی وانتخابات استانداری فارس از خنج به عنوان الگوی وحدت در کشور یاد کرد و گفت: در شهرستان های لار و خنج ولامرد و مهر اهل سنت و تشیع در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و همواره در کنار هم هستند.

وی ادامه داد:در شهرستان خنج وحدت وهمبستگی شکوه و جلوه ای خاص دارد و مردم تشیع وتسنن این شهر در همه وقت وهمه جا باهم بوده اند و ازدواج های متعدد در بین تسنن و تشیع این شهرستان باعث تحکیم وحدت شده است و اهالی این منطقه در غم وشادی هم شریک هستند ودر مناسبت های مختلف مساعدت وهمکاری ویژه دارند.

هاشمی ادامه داد:این باعث سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خنج به عنوان الگو و نمونه در کشور مطرح است ودیگر مناطق استان و کشور باید از این موضوع الگو و سرمشق گیرند.

در این جلسه از خدمات شفیعی بخشدار مرکزی سابق خنج تجلیل شد.

خنج در 265 کیلومتری جنوب شیراز قراردارد.


کد مطلب: 11649

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11649/نخستین-خانم-بخشدار-استان-فارس-منصوب-گردید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir