۰
plusresetminus

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در قیروکارزین

تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶
یادواره شهید حسین فهمیده و 52 شهید دانش‌آموز قیروکارزین با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس و مسئولان محلی در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز، یادواره شهید حسین فهمیده و 52 شهید دانش‌آموز قیروکارزین با حضور مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس، مسئولان محلی، تعدادی از خانواده‌های شهدا، معلمان و دانش‌آموزان در سالن اجتماعات آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس در این مراسم اظهار داشت: رشادت‌های شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این عزیزان با بصیرت و زمان‌شناسی خود کلاس درس را رها کرده و در مدرسه‌ای دیگر حماسه آفریدند.

محمدجعفر دوستدار افزود: امروز شما دانش‌آموزان باید به‌ عنوان میراث‌دار خون آن عزیزان در جبهه جنگ نرم با بصیرت و الگوگیری از شهیدان جنگ سخت گام برداشته و در این مسیر با موقعیت‌شناسی خود مراقب باشید حرکتی از شما سر نزند که آب در آسیاب دشمن ریخته شود.

این مقام مسئول با اشاره به برخی ویژگی‌های شهید حسین فهمیده خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید محمدحسین فهمیده تبعیت از امام (ره) علیه بوده که باید این عشق به ولایت در دانش‌آموزان امروز نیز تقویت و نهادینه شود.

دوستدار اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های شهید فهمیده، اهل نماز جماعت و مطالعه کتاب غیردرسی بودن است که در دانش‌آموز امروز ما باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرارگرفته و این امر تقویت شود

وی در پایان این مراسم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان بیان داشت: 13 آبان روز استکبارستیزی است و دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان حضور پرشور و حماسه‌آفرینی در این مراسم خواهند داشت.
کد مطلب : ۱۱۶۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما