دستگاه‌های اجرایی فیروزآباد اصول پدافند غیرعامل را رعایت کنند

خبرگزاری فارس , 12 آبان 1394 ساعت 7:49

فرماندار فیروزآباد گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در ساخت و سازها و تصمیم‌گیری‌ها باید اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند.


به گزارش حافظ نیوز، ابراهیم استوار میمندی بعدازظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیرعامل کم‌هزینه‌ترین و صلح‌آمیزترین روش مقابله با دشمن است.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی در ساخت‌وسازها و تصمیم‌گیری‌ها باید اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین و اولی‌ترین شرط توسعه، وجود امنیت و پایداری در زیرساخت‌ها و کالبد کشور است، افزود: با توجه به این معنا مجموعه اقدامات پدافند غیرعامل باعث بستر مناسب توسعه پایدار کشور می‌شود و به دلیل اینکه پایدارترین و ارزان‌ترین روش دفاع و مناسب‌ترین راهکار افزایش آستانه مقاومت ملی است، می‌تواند به عنوان ابزار بازدارندگی، پشتوانه اقتدار ملی قرار گیرد.

استوار میمندی ادامه داد: پدافند غیرعامل مناسب‌ترین شیوه کاهش خطرات و آسیب‌پذیری‌ها و صلح‌آمیزترین روش دفاع در میان ابزارهای خشونت‌آمیز دفاعی است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های سال‌جاری این هفته از چهارم تا دهم آبان‌ماه با شعار پدافند غیرعامل، مصون‌سازی کشور با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت و باهدف فرهنگ‌سازی مفاهیم اساسی، توسعه ادبیات علمی، ترویج مفاهیم راهبردی و نظریه‌های بومی پدافند، ایجاد تحرک در حال برگزاری است.


کد مطلب: 11718

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11718/دستگاه-های-اجرایی-فیروزآباد-اصول-پدافند-غیرعامل-رعایت-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir