اهدای اعضای مددجوی اقلیدی تحت پوشش کمیته امداد جان6 بیمار را نجات داد

خبرگزاری فارس , 16 آبان 1394 ساعت 14:01

مدیر کمیته امداد اقلید از اهدای عضو مرحومه مریم حیدری مددجوی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان که دچار مرگ مغزی شد به 6 بیمار خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، محمدحسین امیدی، با بیان اینکه اهدای اعضای بدن بیماران مرگ مغزی به افراد نیازمند عضو معامله با خداست که اجر و پاداش عظیمی دارد از مرگ مغزی و اهدای اعضای بدن مرحومه مریم حیدری که مددجوی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان بود به شش بیمار خبر داد.

وی  فرصت دوباره زندگی کردن به افرادی که نیازمند دریافت عضو هستند را نوعی تسلی خاطر برای بازماندگان اهداکننده عضو خواند و عنوان داشت: خانم حیدری سرپرست خانوار و نیازمندی بود که پس از مرگ با اهدای اعضای خود به جمع خیران پیوست.

امیدی بیان داشت: قلب، کلیه‌ها، قرنیه چشم و کبد این مددجو که پیش‌ازاین با امضای برگ رضایت و دریافت کارت اهدای عضو اعضای خود را هدیه کرده بود پس‌ازاینکه دچار ضربه‌مغزی شد به بیماران نیازمند اهدا شد.

مدیر کمیته امداد اقلید در پایان سخنان خود بر لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه برای ترویج این عمل خداپسندانه تأکید کرد و اهدای عضو افراد مرگ مغزی به بیماران نیازمند دریافت عضو را ذخیره‌ای عظیم برای آخرت دانست.


کد مطلب: 11774

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11774/اهدای-اعضای-مددجوی-اقلیدی-تحت-پوشش-کمیته-امداد-جان6-بیمار-نجات

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir