۰
plusresetminus

803 هکتار زمین زراعی به مددجویان اقلید واگذار گردید

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از انعقاد تفاهمنامه با جهاد کشاورزی و توافق برای واگذاری 803 هکتار زمین زراعی به‌منظور اجرای طرح کشاورزی و باغداری به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، محمدحسین امیدی با اشاره به نقش اشتغال در خودکفایی اقتصادی خانوارها اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال پایدار در خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و کمک به خودکفایی آنان از اهداف اصلی این نهاد است.

وی به حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی با مهارت‌آموزی، هدایت و نظارت طرح‌ها و پرداخت تسهیلات و ایجاد زمینه‌های لازم در این راستا اشاره کرد و از انعقاد تفاهمنامه با جهاد کشاورزی اقلید در زمینه واگذاری 803 هکتار زمین زراعی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و باغداری و نیز 40 هکتار به‌منظور طرح گلخانه به متقاضیان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

امیدی با اشاره به واگذاری زمین‌های زراعی برای اجرای طرح به متقاضیان با اولویت مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پس از طی مراحل قانونی از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به این افراد توسط کمیته امداد خبر داد و عنوان داشت: با اجرای این طرح و تداوم چنین عملکردهایی می‌توان قدم‌های مؤثری در راستای رشد و توانمندی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش و نیازمند برداشت.
کد مطلب : ۱۱۸۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما