۰
plusresetminus
تشکل دانشجویی وصال دانشگاه شیراز در نامه به ریاست این واحد آموزشی مطرح کرد:

عبور بی توجه مسئولان از کنار وضعیت نابسمان فرهنگی در دانشگاه آزاد موجب شگفتی است/ برخی دانشکده های این دانشگاه جولانگاه «مُدگرایان» شده است!

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
وضعیت نابسامان عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد همچنان مورد انتقاد برخی تشکلها و جریانات دانشجویی این دانشگاه قرار دارد.
وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد شیراز
وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" وضعیت نابسامان عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد همچنان مورد انتقاد برخی تشکلها و جریانات دانشجویی این دانشگاه قرار دارد. در آخرین واکنش، تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز طی نامه ای به ریاست این دانشگاه ضمن اعتراض به وضعیت نابسمان عفاف و حجاب در این دانشگاه، مسئولان این دانشگاه را به مسئولیت پذیری و برخورد با مظاهر علنی فساد فراخواند. متن این نامه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ" قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:

«جناب آقای دکتر سارویی - ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
در این ماه ، ماه عزای سید الشهدا (ع) ، ماه خون و ایثار و غیرت و فداکاری و رشادت و مظلومیت و از خود گذشتگی و شهادت طلبی با شما صحبت می کنیم . متاسفانه مدت هاست که ناظر و شاهد وضعیت ، عفاف و حجاب نا مناسب در محیط دانشگاه هستیم . حقیقت هولناکی پیش چشم هر ناظر بی طرفی خودنمایی می کند. بارها طرح درمان این جریان را در جلسه شورای فرهنگی به تصویب اعضای محترم شورا رسید ولی به مرحله اجرا نرسیده، دانشجویان متدین و انقلابی دانشگاه از این جریان، خون دل می خورند و از لوث شدن ارزشها و لجام گسیختگی بی مهار گروهی، در حیرت و شگفتی اند. در این بین آنچه بیش از همه، دل ما را به درد می آورد ، عبور بی توجه مسئولان از کنار این جریان می باشد. متاسفیم که رسیدگی به این وضعیت در اولویت نمی باشد . دانشگاه که نماد فرهنگ متعالی یک کشور است ، فضای دانشگاه باید محیطی سالم، مناسب و مساعد برای رشد علم و اعتقاد باشد و به فرموده حضرت امام (ره) دانشگاه  باید مبدا تحولات جامعه و کارخانه انسان سازی باشد ، آن چیزی نیست که از یک دانشگاه در یک کشور اسلامی انتظار می رود ، وضعیت به حدی رسیده که عده ای ، دانشگاه را تبدیل به جولانگاه مد و ظاهر پرستی خود نموده اند و فضای عمومی دانشکده ها را با حریم خصوصی خود اشتباه گرفته اند .
لذا خواهشمندیم که جهت درمان این وضعیت ، درخواست تشکیل جلسه شورای امر به معروف استان را صادر نمایید و حال که شاهد به ثمر نشستن آتش شبیخون فرهنگی در جنگ نرم هستیم ، می طلبد تمامی افراد غیرتمند و مجاهد و مسئول در جهت خنثی سازی ترفند دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی دقیق و همت علوی وار نسبت به این امر مهم اهتمام لازم را بورزند.
در پایان ، این کلام معمار کبیر انقلاب را به متولیان امر گوشزد می کنیم که:
 "اگر دانشگاه را سست بگيريم و از دست برود، همه چيزمان از دستمان رفته است."
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
16 آبان 94
تشکل دانشجویی وصال – دانشگاه آزاد اسلامی شیراز»

 
کد مطلب : ۱۱۸۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما