۰
plusresetminus
مدیرکمیته امداد شهرستان شیراز:

بیش از 31میلیارد ریال در طرح اکرام ایتام شیراز جمع آوری شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
مرآت رسولی مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز اعلام نمود: طی شش ماه گذشته ، حامیان اکرام با مساعدت های نقدی و غیر نقدی خود به ارزش ریالی بیش از 31 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت، هدیه نمودند.
بیش از 31میلیارد ریال در طرح اکرام ایتام شیراز جمع آوری شد
به گزارش دریافتی حافظ نیوز از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان شیراز، مرآت رسولی مدیر این شهرستان در مصاحبه ای ضمن سپاس از خیرین  قدر شناس از ارتباط دائم با این نهاد ،میزان کمکهای نقدی و غیر نقدی حامیان اکرام شهرستان را بالغ بر 31 میلیارد و 940 میلیون  ریال اعلام نمود.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از 11 هزار و 725 حامی به صورت دائم سرپرستی 3 هزار و53 یتیم تحت حمایت را به عهده دارند که مشارکتهای مادی و معنوی خود را به خانواده ها و ایتام تحت حمایت به صورت ماهیانه و مناسبتهای مذهبی هدیه می دارند.

 رسولی تصریح کرد :سرانه پرداختی هر حامی 460 هزار  ریال و سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت  یک میلیون و 750 هزار ریال می باشد که اضافه بر مستمری ماهیانه خانواده به حساب فرزند با مدیریت سرپرست خانواده واریز می گردد.

رسولی گفت:با توجه به حمایت نیکوکاران در  برنامه تلویزیونی ماه عسل ،تعداد 2 هزار و 412 نفر به عنوان حامی جدید با این نهاد اعلام همکاری کردند .وی با اشاره به کمک خیرین در ماه مبارک رمضان جهت اطعام و افطار ایتام،خاطر نشان کرد:ارزش ریالی کمکهای خیرین در این خصوص بیش از 6 میلیارد و 598 میلیون ریال بوده است.

این مقام مسئول توضیح داد:ایتام در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویتهای نیاز خانواده می باشند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز یتیم و خانواده در اختیار حامی قرار داده میشود پس از آن کمکهای حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر ، صرف اموراتی همچون خرید مسکن-تامین جهیزیه و هدیه ازدواج –درمان-تحصیل ایتام می گردد.

رسولی شماره تلفنهای 36270161 و 36270162 را آماده پاسخگوئی به هر گونه سوال همشهریان در این خصوص اعلام نمود.
 
 
کد مطلب : ۱۱۸۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما