خیرین فارس منابع مالی خود را در مراکز معتبر هزینه نمایند

17 آبان 1394 ساعت 10:45

مدیر امور روحانیون بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس: خیرین فارس منابع مالی خود را در مراکز معتبر هزینه نمایند


به گزارش دریافتی حافظ نیوز از روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس حجت الاسلام والمسلمین محمد عباسپور گفت: در سراسر اسان فارس در حال خدمت رسانی به ۱۰۳ حوزه تشیع و ۱۰ حوزه اهل سنت هستیم.


مدیر امور روحانیون و حوزه های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس افزود: در سطح استان بیش از ۲۲۰ خانواده از مرحومین حوزه های علمیه را تحت پوشش داریم و بعضا از سوی هیچ نهادی حتی بیمه ، حمایت نمی شوند.

وی تصریح کرد: خانواده ای که سرپرست خود را از دست می دهد مضطر می شود و باید مورد مساعدت ویژه مسئولین قرار گیرد و گاهی خانواده هایی را مشاهده می کنیم که دو یا سه فرزند دانشجوی ممتاز با معدل بالای ۱۹ دارند ولی از لحاظ امرار معاش در مضیقه هستند و به خاطر اینکه سرپرست خانواده از دنیا رفته است به تحصیل آنان صدمه وارد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسپور اظهار داشت:  با برخی افراد و چهره های مدهبی و روحانی آشنایی داریم که یک تنه در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهر در حال کار فرهنگی هستند و یا در روستاها اقدامات موثری دارند ولی از لحاظ مالی در مضیقه هستند و به جاست که خیرین محترم به مساعدت آنان بپردازند.

وی همچنین از رشد بی رویه و عدم نظارت بر برخی خیریه ها انتقاد کرده و افزود: مسئولین یکی از خیریه ها از اینکه ۲۰۰ نیروی کادر داشت و ماهیانه میلیاردها تومان درآمد؛ اظهار خوشحالی می کرد در صورتی که با هزینه های کمتر این می توان کارهای فرهنگی ماندگار و موثری انجام داد و به داد خانواده ها رسید.

مدیر امور طلاب و حوزه های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس همچنین از طراحی دوره های فنی و حرفه ای در راستای ایجاد مشاغل خانگی با همکاری اداره کل فنی و حره ای استان خبر داده و افزود: باید همه خانواده ها توانمند شوند تا به راحتی امرار معاش نمایند و از خیرین محترم و دلسوز می خواهیم منابع مالی و اعتباری خود را در موسسات معتبر وارد نمایند و با سرمایه گذاری های به جا و مناسب از شیوع طلاق واقعی و عاطفی جلوگیری نمایند


کد مطلب: 11818

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11818/خیرین-فارس-منابع-مالی-خود-مراکز-معتبر-هزینه-نمایند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir