۰
plusresetminus

تلاش برای رفع مشکلات عشایر قیروکارزین

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
فرماندار قیروکارزین با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات عشایر پرسیما در بخش افزر گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید به‌گونه‌ای است که درصدد رفع مشکلات تمام اقشار و به‌‌ویژه عشایر است.
 به گزارش حافظ نیوز، اشکان کاظمی عصر امروز در جمع عشایر پرسیما در بخش افزر اظهار داشت: عشایر غیور با مشکلاتی روبه‌رو هستند اما رویکرد دولت تدبیر و امید به‌گونه‌ای است که درصدد رفع مشکلات تمام اقشار و به‌‌ویژه عشایر است.

وی با اشاره به خشک‌سالی و کمبود آب در بخش افزر افزود: در حال حاضر اولویت این منطقه آب است که اجرا و تکمیل طرح‌های تغذیه مصنوعی را طلب می‌کند چراکه در صورت وجود آب، عمران و آبادی و توسعه این بخش محقق می‌شود.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به بحث اسکان عشایر با همکاری بنیاد مسکن در این منطقه بیان داشت: اسکان بیش از 50 خانوار از عشایر در این منطقه و تشکیل روستا سبب می‌شود تا ضمن تأمین آب شرب و همچنین برق این خانوارها با اختصاص کد به این روستا و تشکیل دهیاری از ردیف اعتباری و همچنین خدمات آموزش و بهداشتی و راه مناسب نیز بهره‌مند شوند.

کاظمی با اشاره به‌سختی زندگی عشایر خاطرنشان کرد: عشایر با کار و تلاش و مشارکت خود نقش مهمی را در رشد اقتصادی شهرستان ایفا می‌کنند و صفا و صمیمیت، مهربانی، اخوت، غیرت، شجاعت، ایستادگی و سخت‌کوشی از خصوصیات بارز این قشر است.

این مقام مسئول در پایان افزود: با توجه به خواسته‌های عشایر در مورد راه ارتباطی مناسب، آب شرب و برق و سایر مطالبات ضمن این‌که پیگیری‌هایی صورت گرفته، تلاش داریم تا در آینده‌ای نزدیک با همکاری ادارات بخشی از مطالبات این قشر را عملیاتی کنیم.

به گزارش فارس، در این بازدید بخشدار افزر، رئیس اداره امور عشایر قیروکارزین و همچنین تعدادی از عشایر منطقه پرسیما ضمن تشریح خدمات انجام‌شده، مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.
کد مطلب : ۱۱۸۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما