۰
plusresetminus

اقلید از اعتبار ماده 180 بیش از 15میلیارد دریافت کرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
فرماندار اقلید از سهم 15 میلیارد و 37 میلیون تومانی این شهرستان از اعتبار ماده 180 با افزایش 36 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، صادق کریمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور کارشناس دفتر فنی استانداری فارس، کارشناس دفتر مدیریت و برنامه‌ریزی این استان، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر اقلید و سایر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد از افزایش 36 درصدی اعتبار ماده 180 اقلید خبر داد.

وی تصریح کرد: اعتبار ماده 180 اقلید در سال جاری 15 میلیارد و 37 میلیون تومان بوده که 9 میلیارد و 37 میلیون تومان سهم استانی و 6 میلیارد تومان مربوط به طرح‌های ملی است.

کریمی عنوان داشت: مجموع اعتبارات ماده 180 در سال گذشته 11 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که این رقم در سال 94 با افزایش 36 درصدی درمجموع طرح‌های ملی و استانی به 15 میلیارد و 37 میلیون تومان افزایش یافته است.

فرماندار اقلید با تأکید بر اینکه در توزیع اعتبارات ماده 180 نباید هیچ پروژه جدیدی تعریف شود خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات باید بر اساس شاخص‌ها و با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام توزیع شود.

کریمی در پایان سخنان خود با تأکید بر تعامل بین دستگاه‌ها و ادارات، نگاه منطقی مسئولان در زمینه توزیع اعتبارات را خواستار شد.
کد مطلب : ۱۱۸۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما