۰
plusresetminus

13کشته حاصل توفان و و سیل در هرمزگان

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
استاندار هرمزگان گفت: یک نفر در شهرستان رودان، یک نفر در شهرستان میناب، 5 نفر در بخش رودخانه شهرستان رودان و 5 نفر در حادثه واژگونی لنج در جزیره کیش و یک تن نیز مجهول الهویه در بندرعباس در جریان وقوع طوفان و سیل در این استان جان خود را از دست داده اند
به گزارش حافظ نیوز، جاسم جادری استاندار هرمزگان با اشاره به خسارات ناشی از وقوع سیل و طوفان سه روز اخیر در این استان اظهار کرد: بدنبال بارش های طوفانی و وقوع سیل در استان هرمزگان متاسفانه 13 تن در این استان جان باختند.

وی گفت: یک نفر در شهرستان رودان، یک نفر در شهرستان میناب، 5 نفر در بخش رودخانه شهرستان رودان و 5 نفر در حادثه واژگونی لنج در جزیره کیش و یک تن نیز مجهول الهویه در بندرعباس در جریان وقوع طوفان و سیل در این استان جان خود را از دست داده اند.

استاندار هرمزگان از مردم این استان خواست تا به هشدارهای دستگاههای مسئول توجه کنند.

جادری عنوان کرد: بارش های اخیر در هرمزگان کم سابقه بوده به طوری که در شهرستان میناب 168 میلی متر، رودان 142 میلی متر، حاجی آباد 115 میلی متر، بستک 87 میلی متر و بندرعباس 51 میلی متر باران باریده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه کرد: حجم ورودی آب به سد استقلال میناب نیز در روزهای اخیر قابل توجه بوده است. در این دو روز اخیر 9 میلیون و 620 هزار مترمکعب آب به این سد وارد شده و این روند همچنان ادامه دارد.

تماس معاون اول رئیس جمهور و ابراز همدردی با کشته شدگان

استاندار هرمزگان به پیگیری های جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی روزهای اخیر در مورد وقوع بحران در استان های جنوبی کشور و بخصوص هرمزگان اشاره کرد و گفت: آقای جهانگیری ضمن تاکید بر امداد رسانی به مردم و کنترل مستمر مشکلات ناشی از بروز طوفان و سیل در هرمزگان با خانواده کشته شدگان این حوادث ابراز همدردی کردند.

جادری بیان داشت: آخرین وضعیت استان را به معاون اول رئیس جمهور و همین طور به سازمان بحران کشور ارائه کرده ایم و دستگاههای مسئول در هر بخش نیز در حال پیگیری برای رفع مشکلات مردم و مهار آسیب های وارد شده به استان هستند.
مرجع : تابناک
کد مطلب : ۱۱۸۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما