۰
plusresetminus

فرماندار اقلید:کوتاهی مسئولان قابل قبول نیست

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
فرماندار اقلید بابیان اینکه کوتاهی در انجام‌وظیفه و عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان به هر دلیلی، قابل‌پذیرش و توجیه نیست گفت: مسئولان باید در خدمت به مردم و پاسخگوی آنان باشند.
به گزارش حافظ نیوز، صادق کریمی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که با حضور معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران، شورای اسلامی شهر، مسئولان بنیاد مسکن، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، راه و شهرسازی، مخابرات، اداره برق، شرکت گاز و سایر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به بارندگی روز گذشته از تلاش، همکاری و تعامل ادارات شهرستانی در جلوگیری از مشکل و رفع نیاز مردم در سطح روستاها و جاده‌های این شهرستان تقدیر کرد.

وی بر لزوم آمادگی 100 درصدی ادارات شهرستانی به‌ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران تأکید کرد و عنوان داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی باید در هرزمان آماده بارش برف و باران و جلوگیری از خسارت و ایجاد مشکل و محدودیت برای مردم باشیم.

کریمی بابیان اینکه چشم امید و دلگرمی مردم در رفع نواقص به مسئولان است تصریح کرد: مسئولان باید با تدبیر، درایت و برنامه‌ریزی درست مانع از بروز حوادث در مواقع بحران شوند.

فرماندار اقلید به شرح وظایف هریک از ادارات شهرستانی اشاره و با تأکید بر جدیت آنان در اجرای صحیح و به‌موقع این وظایف خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و همدلی مسئولان و ادارات در مواقع لزوم و وقوع بحران و نیز مشارکت مردم بسیار لازم و ضروری است.

این مسئول بابیان اینکه امکانات دولتی باید به‌طور کامل در خدمت به مردم باشد عنوان کرد: در مواقع لزوم بخش‌های خصوصی نیز باید به کمک مسئولان دولتی بشتابند تا حوادث به وجود آمده موجب ایجاد اختلال در زندگی مردم نشود.

کریمی از عدم حضور برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران در این جلسه انتقاد کرد و گفت: کوتاهی در انجام‌وظیفه و عدم مسئولیت‌پذیری مسئولان به هر دلیلی قابل‌پذیرش و توجیه نیست چراکه وظیفه نخست یک مسئول در مقامی که دارد رفع مشکلات مردم و خدمت در راستای رفاه آنان است.

فرماندار اقلید بر لزوم آمادگی ادارات شهرستانی ازجمله شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر، کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، آموزش‌وپرورش، نیروی انتظامی، بسیج، امور عشایر، برق، گاز، آبفای شهری و روستایی و... تأکید کرد و تکمیل تجهیزات راهداری‌های سطح شهرستان را یکی از مهم‌ترین وظایف راه و شهرسازی دانست.

وی تأکید کرد: ما در برابر مردم مسئولیم و باید پاسخگوی آنان باشیم ازاین‌رو باید با تقسیم‌کار، همدلی و هم‌زبانی و مساعدت یکدیگر مانع بروز مشکل برای آنان شویم و در صورت وقوع حادثه با درایت و تدبیری کارشناسی و از پیش برنامه‌ریزی‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف سازیم.

 ارائه گزارش عملکردی ادارات مختلف شهرستانی ازجمله راه و شهرسازی، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، بسیج، جهاد کشاورزی، آبفای شهری و روستایی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و... از برنامه‌های جلسه مدیریت بحران اقلید بود.
کد مطلب : ۱۱۹۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما