۰
plusresetminus
حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت شیراز:

امروز بدحجابی به چالش بزرگی برای شیراز تبدیل شده است/ پیگیری فرمایشان رهبر انقلاب به ایجاد تمدن نوین اسلامی کمک می کند

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
امام‌جمعه موقت شیراز گفت: دانشگاهیان اگر بخواهند دانشگاه‌ها پویا باشد، پایان‌نامه‌ها و مقالات را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دهند.
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه سومین حرم اهل‌بیت (ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان دانشگاهی با معظم‌له اظهار داشت: به اساتید و دانشجویان توصیه می‌کنم اگر بخواهند دانشگاه‌ها پویا باشد پایان‌نامه‌های دانشجویی و مقالات دانشگاهی را در راستای محورهایی که مقام معظم رهبری در دیدار با آنان فرمودند، قرار دهند.
وی افزود: رسانه‌ها باید به تجزیه‌وتحلیل فرمایشات رهبری فرزانه در دیدار با دانشگاهیان بپردازند چراکه مطالب مطرح‌شده بسیار مهم و ماندگار است که در ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.
امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه کار فرهنگی برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط نیست تصریح کرد: امروز بدحجابی توسط عده‌ای قلیل به چالش بزرگی در جامعه تبدیل شده است به‌نحوی‌که برخی از خانم‌ها به‌هنگام رانندگی در سطح خیابان‌ها کشف حجاب می‌کنند که نیروی انتظامی باید در این مورد مراقب حفظ قداست و حرمت سومین حرم اهل‌بیت (ع) باشد.
وی همچنین از آحاد جامعه خواست که در مورد بدحجابی با دستگاه‌های موظف همکاری کنند تا ریشه ابتذال در اجتماع خشکانده شود.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمدید یک‌سال دیگر وضعیت اضطراری آمریکا و ایران توسط اوباما خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبری معظم فرمودند آمریکا قابل‌اعتماد نیست و این‌گونه اقدامات از سوی آمریکایی‌ها برای آنان خسارت به دنبال دارد.
امام‌جمعه موقت شیراز در ادامه با اشاره به هفته حمایت از بیماران کلیوی و دیابتی گفت: دیابت از جمله بیماری‌های شایع در جهان و کشورمان و ششمین عامل مرگ‌ومیر انسان‌ها است.
خطیب موقت جمعه شیراز اضافه کرد: 246 میلیون نفر در جهان و 4 میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا هستند که در کشور ما از نوع 2 بیشتر بوده و عمده علت آن نیز کم‌تحرکی و تغذیه نامناسب است.
وی از مردم خواست تا روزانه حداقل 40 هزار قدم بردارند، از سیگار دوری و هرساله نسبت به آزمایش خون اقدام کنند.
کد مطلب : ۱۱۹۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما