۱
plusresetminus
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز:

به نظر می‌آید وقایع پاریس، 11 سپتامبر دیگری است/ چه بسا اولاند در پی راه انداختن جنگی دیگر باشد

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
به نظر می‌آید این وقایع که احتمال ساختگی بودن آن نیز زیاد است 11 سپتامبر دیگری است که این دولت‌های مستکبر و حامی تروریست با تمسک به آن می‌خواهند به یکی از اهداف شوم خود دست یابند.
انفجار پاریس
انفجار پاریس
 به گزارش "حافظ نیوز"، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز پیرامون حوادث پاریس بدین شرح است:

بسمه تعالی

دیشب در گرماگرم مسابقه فوتبال آلمان و فرانسه خبرهایی از انفجارهای چندگانه در شهر پاریس و کشته شدن حدود 200 نفر از مردم فرانسه گزارش شد، که باعث ناراحتی ملت ایران شد و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز بر آن شد تا ضمن تسلیت به مردم داغدار به چند نکته ضروری در این حادثه اشاره کند.

انجمن اسلامی دانشجویان نه تنها کشته شدن مردم بی گناه پاریس را محکوم می‌کند، بلکه هرگونه ضعیف کشی و کشته شدن انسان‌های مظلوم و بی گناه را در سراسر جهان از یمن و سوریه و عراق و بحرین و لبنان تا پاریس و لندن و قلب آمریکا را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این فجایع است و نسبت به تمامی فجایع برخورد یکسان دارد و از تمامی جهانیان نیز می‌خواهد تا همانگونه که در فاجعه پاریس ابراز همدردی کردند، نسبت به سایر رخدادهای مشابه در کشورهای مظلوم غرب آسیا نیز سکوت نکرده و اعلام موضع نمایند.

در این انفجارها شاهد این بودیم که داعش مسئولیت این عملیات را برعهده گرفته و کشورهای عربستان و ترکیه که خود از مهم‌ترین و اصلی‌ترین حامیان تروریسم بالاخص گروهک داعش هستند، این عمل را محکوم کرده و به مردم فرانسه تسلیت گفتند.

حال باید سؤال اینجاست تمامی کسانی که این حادثه تروریستی را محکوم کردند اما در مقابل بمب گذاری چند روز پیش ضاحیه لبنان سکوت کردند چه هدفی دارند؟ در حالی که هر مسئولیت هر دو حمله را داعش پذیرفته است! چرا کشورهای حامی تروریست در مقابل این حادثه ژست بشردوستی به خود گرفته‌اند؟ چرا نسبت به قتل عام‌هایی که خود در آن شریک‌اند ساکت‌اند؟

نکته بعدی این است که کشور فرانسه با آن توان نظامی و اطلاعاتی آیا نمی‌تواند جلوی چند انفجار را در قلب شهر پاریس بگیرد؟ آیا تأمین امنیت در کشور پاریس با آن بعد مسافت از مقر داعش سخت تر از تأمین امنیت در ایران است که دور تا دور آن را گروه‌های تروریستی مختلف فرا گرفته‌اند؟

اگر توان تأمین امنیت شهروندان خود را ندارند چگونه ادعای ابرقدرتی کرده و می‌خواهند برای باقی کشورها نیز تعیین تکلیف کنند؟ مسئولیت این انفجارها را گروهک داعش به عهده گرفته که دائماً در رسانه‌های غربی به عنوان گروهی مسلمان معرفی می‌شود و این انفجارها و جنگ روانی توسط رسانه‌های مغرض باعث بدبین شدن مردم فرانسه به مسلمانان خواهد شد و این بهانه ای به دست دولت پلید فرانسه می‌دهد تا پناهجویان و آوارگان سوری را هر چه سریع‌تر از کشور خود بیرون کند و به هدفی که به دنبال آن بود راحت تر دست پیدا کند.

فرانسوا اولاند در مورد حمله تروریستی جمعه شب گفته است فرانسه جنگی بی رحم و شفقت علیه تروریسم به راه خواهد انداخت، گویا اولاند زمانی که در حال تجهیز این گروهک‌های تروریستی بود فکر این روز را نمی‌کرد و چه بسا به بهانه این حملات مشکوک در پی راه انداختن جنگی دیگر است.

به نظر می‌آید این وقایع که احتمال ساختگی بودن آن نیز زیاد است 11 سپتامبر دیگری است که این دولت‌های مستکبر و حامی تروریست با تمسک به آن می‌خواهند به یکی از اهداف شوم خود دست یابند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن محکوم کردن این فاجعه انسانی از تمامی مسئولین می‌خواهد که ضمن تلاش در راه مبارزه با تروریسم با موضع‌گیری‌های خود جلوی هرگونه سوءاستفاده خارجی از این قضایا را بگیرند.
کد مطلب : ۱۱۹۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما