آدم‌رباها در شیراز دستگیر شدند

خبرگزاری ايسنا , 23 آبان 1394 ساعت 19:50

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سه آدم‌ربا که به انگیزه انتقام و اخاذی، اقدام به ربودن یک دختر 30 ساله در "شیراز" کرده بودند، خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، سردار احمدعلی گودرزی، شنبه 23 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام شکایت از سوی فردی تحت عنوان مفقود شدن دختر 30 ساله‌اش، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فرد ربوده شده در یکی از شرکت‌های بیمه در شیراز مشغول به‌کار بوده و پس از آنکه در پایان ساعت کاری از دفتر خارج می‌شود، به منزل مراجعه نمی‌کند و همین عامل موجب نگرانی خانواده او می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ساعتی بعد از طرح شکایت، دختر ربوده شده با استفاده از تلفن همراه خود با پدرش تماس گرفته و می‌گوید که عده‌ای او را ربوده‌اند و در قبال آزادی‌اش، مبلغ 40 میلیون تومان درخواست کرده‌اند. بلافاصله ماموران آگاهی وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد گروگان‌گیر را با نام، س-ن، شناسایی کرده و زیر نظر قرار دادند تا محل نگهداری گروگان را مشخص کنند.

وی با یادآوری اینکه پلیس با زیر نظر قرار دادن محل‌های تردد متهم، موفق به دستگیری او در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز شدند، افزود: در تحقیقات، این متهم به آدم‌ربایی اقرار کرد و ماموران محل دقیق نگهداری گروگان در اطراف شیراز را شناسایی و نسبت به آزادگی گروگان اقدام کردند.

گودرزی گفت: در این ارتباط ‌همسر متهم که در آن منزل، حضور و با متهم همکاری داشت نیز دستگیر و مشخص شد که خانمی به نام ف-ص، که قبلا در همان شرکت بیمه‌ای مشغول به‌کار بوده، است با انگیزه انتقام‌جویی و اخاذی، اقدام به طراحی این گروگانگیری کرده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: نفر سوم و طراح این گروگانگیری نیز توسط پلیس دستگیر شد و به همراه 2 متهم دیگر، پس از معرفی به مقام قضایی، روانه زندان شدند.


کد مطلب: 11924

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11924/آدم-رباها-شیراز-دستگیر-شدند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir