۰
plusresetminus

3 انگشت قطع‌شده یک بیمار در لارستان پیوند خورد

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
برای نخستین‌بار با تلاش پزشکان عمل پیوند 3 انگشت قطع‌ شده بیماری در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان صورت گرفت.
به گزارش حافظ نیوز، برای نخستین‌بار در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لارستان پیوند سه انگشت قطع‌شده یک مجروح توسط محمود چهرازی متخصص ارتوپدی صورت گرفت؛ حال عمومی این بیمار بعد از عمل رضایت‌بخش گزارش شده است.

معاون درمان این بیمارستان بعدازظهر امروز پس از انجام این عمل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات اقدامات صورت گرفته گفت: همکاران بخش اتفاقات پس از آگاهی از این اتفاق ناگوار به سرعت اطلاع دادند که با درایت کارکنان این بیمارستان، بیمار به‌ سرعت به اتاق عمل انتقال داده شد.

محمود چهرازی افزود: با توجه به قطع کامل سه انگشت از محل اتصال به دست و عدم زمان کافی برای اعزام بیمار به مراکز مجهزتر وظیفه انسانی و شرعی خود دانستم که این عمل جراحی را انجام دهم.

وی تصریح کرد: توانستیم به کمک تیم جراحی و بیهوشی بیمارستان امام رضا (ع) لارستان، عمل پیوند انگشت را برای نخستین‌بار در لارستان انجام دهیم.

این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: هم‌اکنون وضعیت عمومی بیمار مناسب است و از بیمارستان ترخیص شده‌، اما برای تصمیم‌گیری درباره نتیجه عمل هنوز زود است، ولی شواهد بالینی حکایت از وضعیت مناسب انگشتان به‌ استثنای یک انگشت دارد.
کد مطلب : ۱۱۹۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مصطفی راستی لاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینجانب از روابط عمومی دانشکده ع پ و خ ب د لارستان هستم لطفا نام دکتر تصحیح شود به مهیار چهرآزی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان