۰
plusresetminus

محموله تریاک از انبار علوفه در کوار کشف گردید

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
فرمانده انتظامی فارس از کشف 286 کیلو و 500 گرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: 238 کیلوگرم از این مواد از داخل یک انبار علوفه در شهرستان کوار کشف‌ شده است.
به گزارش حافظ نیوز، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان کوار استان فارس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مطلع شدند افرادی در منزل خود واقع دریکی از روستاهای شهرستان کوار مبادرت به نگهداری و خریدوفروش مواد مخدر می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و در بازرسی از منزل این دو قاچاقچی، 238 کیلوگرم تریاک که داخل انبار علوفه زیر کیسه‌های غلات جو جاسازی شده بود و 20 کیلوگرم تریاک نیز داخل یک خودرو پژوپارس که در حیاط منزل پارک بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در عملیات دیگری مأموران انتظامی شهرستان داراب پس از اطلاع از ورود یک محموله مواد مخدر به آن شهرستان، در مسیر تردد قاچاقچیان مستقر و اقدام به ایست و بازرسی از خودروهای عبوری کردند.

گودرزی گفت: هنگام کنترل خودروها مأموران به یک خودرو پراید مشکوک شدند، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 28 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.
کد مطلب : ۱۱۹۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما