۰
plusresetminus

110 میلیارد ریال از اعتبارات ماده 180 در مرودشت توزیع گردید

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
سرپرست فرمانداری مرودشت از توزیع 110 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان خبر داد.
110 میلیارد ریال از اعتبارات ماده 180 در مرودشت توزیع گردید
به گزارش حافظ نیوز، محمدرسول زارع عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرودشت، مسعود فرامرزی دبیر کمیته برنامه‌ریزی و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دیگر اعضا و در فرمانداری تشکیل شد از توزیع 110 میلیارد ریال سهم اعتبارات ماده 180 در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

سرپرست فرمانداری مرودشت ادامه داد: با توجه به وجود پروژه‌های در حال اجرا در سطح این شهرستان امکان شروع پروژه جدید را نداریم و تمرکز مسئولان بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته است.

زارع افزود: دستور توزیع اعتبارات فصول فرهنگ و هنر و تربیت‌بدنی از سوی کمیته برنامه‌ریزی این استان هنوز ابلاغ نشده است که در صورت موافقت و ابلاغ 30 میلیارد ریال اعتبار بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و در بخش‌های آب شهری و روستایی، زیرساخت‌های کشاورزی، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، حمل‌ونقل و پروژه‌های شهرداری‌ها، عمران شهری و روستایی، مسکن، منابع طبیعی، دامپزشکی و امور عشایر توزیع‌ شده است.
کد مطلب : ۱۱۹۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما