مسدود شدن 34میلیون حساب بانکی بدون هوبت

خبرگزاری تسنیم , 26 آبان 1394 ساعت 21:00

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وجود بیش از ۴۱۳ میلیون حساب بانکی در کشور خبر داد و گفت: هنوز یک میلیون حساب نامشخص در شبکه بانکی وجود دارد که بانک مرکزی تا ۲۸ آبان مهلت داد صاحبان گمنام این حساب‌ها وضعیت را تعیین تکلیف کنند.


به گزارش حافظ نیوز، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوع رسیدگی به وضعیت حساب‌های بانکی و مشخصات صاحبان حساب در شبکه بانکی کشور در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: این موضوع در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور مسئولان بانکی بررسی شد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده در کمیسیون اقتصادی، در کل بانک‌های کشور ۴۱۳ میلیون و۵۲۲ هزار و ۳۹۲ حساب بانکی وجود دارد که حدود ۳۴ میلیون از این حساب‌ها بدون هویت و نامشخص بود که بانک مرکزی ۳۳ میلیون حساب نامشخص را مسدود کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای یک میلیون حساب بانکی نامشخص باقی مانده تا ۲۸ آبان ماه فرصت داده شده است که تعیین تکلیف شود و در آینده نزدیک دیگر شماره حساب بانکی نا مشخص و بدون هویت نخواهیم داشت. گزارش بررسی وضعیت حساب‌های بانکی هم به زودی به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد‌.
 


کد مطلب: 11984

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11984/مسدود-شدن-34میلیون-حساب-بانکی-بدون-هوبت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir