۰
plusresetminus

بیش از یک‌میلیارد ریال برای ارتقا سطح فرهنگی مددجویان خنج هزینه گردید

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
مدیر کمیته امداد خنج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌میلیارد و 360 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان این شهرستان هزینه شده است.
 به گزارش حافظ نیوز؛ علی شهابی عصر امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی رسالت مهمی است که این نهاد در مورد افراد زیرپوشش و در کنار سایر خدمات خود به عهده دارد.

وی با اشاره به بخشی از خدمات فرهنگی کمیته امداد شهرستان خنج به مددجویان افزود: فراهم آوردن تسهیلات، امکانات و رسیدگی به مسائل آموزشی و تحصیل دانش‌آموزان‌، طلاب و دانشجویان نیازمند، برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و سالمندان‌، برگزاری رده‌های مختلف آموزشی و هنری برای رشد فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی بین مددجویان بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 45 نفر به اماکن زیارتی و 55 نفر به اردوهای دانش‌آموزی اعزام ‌شده‌اند، تصریح کرد: این نهاد در شهرستان خنج دارای یک خوابگاه پسرانه دانش‌آموزی است که 85 نفر از امکانات آن بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول بابیان اینکه در حال حاضر 391 دانش‌آموز و 207 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد خنج قرار دارند، خاطرنشان کرد: 168 نفر از خدمات کانون‌های فرهنگی استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی مختلفی برای مشمولان طرح اکرام، دوشیزگان غیرمحصل، زوج‌های جوان، افراد در آستانه ازدواج، زنان سرپرست دارای فرزند در خانه، زنان حائز شرایط ازدواج مجدد، طرح فلاح و ... برگزار شده است، افزود: در سال جاری 450 نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

شهابی بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی نیز، یک‌هزار و 430 نفر از این خدمات استفاده که یک‌هزار و 300 نفر از آنان در کلاس‌ها و آموزش‌های گروهی شرکت کرده‌اند و در زمینه تحصیلی، شغلی، ازدواج، زناشویی و... مشاوره دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد خنج در سطح شهرها و روستاهای زیرپوشش ارائه شده است، اضافه کرد: در سال جاری بیش از یک‌میلیارد و 360 میلیون ریال در بخش فرهنگی هزینه شده که امیدوارم با دریافت بودجه لازم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتر و مؤثرتری ارائه دهیم.
کد مطلب : ۱۱۹۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما