37میلیون ریال رشوه توسط ماموران پلیس فارس رد شد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 29 آبان 1394 ساعت 11:16

ریيس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس از رد رشوه مبلغ 37 ميليون و 870 هزار ريال توسط ماموران انتظامی اين استان در سه عمليات جداگانه خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، سرهنگ "رضا صادقی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" استان فارس هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه خودرو "پیكان" مشكوك، آن را متوقف و زمانی كه قصد بررسی مدارك راننده خودرو را داشتند، ‌راننده اقدام به فرار كرد.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران خودرو متوقف و راننده كه از سارقان متواری بود، جهت رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت 18 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران می كند كه ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را جهت انعكاس به مقام قضایی صورت جلسه كردند.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: در "شیراز" نیز ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در مركز شهر به یك دستگاه خودرو "پراید" مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ "صادقی" بیان كرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 147گرم هروئین، 14 گرم ماری جوانا کشف كه راننده جهت اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون مبلغ 17 میلیون و 370 هزار ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد كه ماموران صحیح العمل ضمن رد رشوه، مراتب را جهت انعكاس به مقام قضایی صورت جلسه كردند.

وی اضافه كرد: ماموران پلیس راه شمال استان فارس نیز در پاسگاه پلیس راه "سعادت شهر" هنگام کنترل خودرو های عبوری،‌ یک دستگاه خودرو سواری "جنسیس" را به علت سرعت غیر مجاز 189 کیلومتر بر ساعت توقیف و در بررسی سابقه پلاک خودرو مشخص شد، خودرو دارای تخلفات حادثه ساز دیگری نیز است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: راننده متخلف به منظور فرار از قانون و اغفال ماموران پلیس راه اقدام به پرداخت رشوه دو میلیون و 500 هزار ریالی به ماموران كرد كه ماموران در کمال حسن نیت و وظیفه شناسی ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و راننده را جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی كردند.


کد مطلب: 11994

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11994/37میلیون-ریال-رشوه-توسط-ماموران-پلیس-فارس-رد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir