نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مدت 10 روز در قیروکارزین برپا شد

خبرگزاری فارس , 1 آذر 1394 ساعت 8:31

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تا ششم آذرماه و به مدت 10 روز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، منصور همتی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا پس از طرح در کمیته نمایشگاه‌های این شهرستان و به‌منظور تأمین نیازهای ضروری خانوارها با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه با نظارت این اداره را تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی مانند مواد غذایی، شوینده‌ها، مواد سلولزی، پوشاک و غیره دانست و افزود: این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی بین‌المللی آتیه راه جنوب از 26 آبان ماه کار خود را آغاز کرده و تا ششم آذرماه امسال فعالیت دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین بیان داشت: قیمت تمام اجناس عرضه‌شده در این نمایشگاه زیر نظر اداره صنعت معدن تجارت این شهرستان تعیین‌ شده و تمام فروشندگان نیز این قیمت‌ها را برای اطلاع مشتری بر روی اجناس نصب‌ کرده‌اند.

همتی گفت: در کنار ارائه کالاهای ضروری خانوار محصولاتی نیز از تمام استان‌های کشور شامل صنایع‌دستی و سوغات شهرهای مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به این‌که این نمایشگاه در نزدیک به 100 غرفه محصولات خود را برای رفاه حال شهروندان به مدت 10 روز ارائه می‌دهد، افزود: تلاش برای ارائه خدمات خوب و در فضایی مناسب با برپایی نمایشگاه‌های فصلی برای رفاه حال مردم هرساله در دستور کار قرار دارد.


کد مطلب: 12050

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12050/نمایشگاه-عرضه-مستقیم-کالا-مدت-10-روز-قیروکارزین-برپا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir