۰
plusresetminus

سردفتری که کمک حال آقای «ب.ز» بود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۶
قاضی صلواتی گفت: در ماجرای نقل و انتقال ملک ایران‌زمین سردفتر شماره 819 به جای دریافت 10 میلیون تومان، 8 میلیارد و 800 میلیون تومان از زنجانی پول گرفته است.
به گزارش حافظ نیوز، بابک زنجانی در ادامه دوازدهمین جلسه محاکمه متهمان نفتی درباره ماجرای پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی به فردی که خودش را مسئول حقوقی وزارت نفت معرفی کرده است، گفت: در تاریخ 15 اردیبهشت 92 آقای وزیر و س - ج قراردادی را تنظیم و آقای ن را به عنوان مسئول حقوقی وزارت نفت معرفی کردند.

متهم اصلی پرونده نفتی ادامه داد: قرار بود آقای ن قرارداد را نوشته و تنظیم کند. وقتی کارها تمام شد آقای ن اعلام کرد که هزینه حقوقی قرارداد 4 الی 5 میلیارد تومان می‌شود. به آقای ج گفتم این آقا می‌گوید 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

زنجانی مدعی شد: در این ارتباط به اطلاعات سپاه زنگ زدم و گفتم چه کار کنم. آنها اعلام کردند که مبلغ را پرداخت نکنم. 2 روز بعد اطلاعات سپاه زنگ زد شما فقط مبلغی را پرداخت کن. به آقای ن گفتم 3 میلیارد بیشتر ندارم و او نیز در نهایت به دریافت 2.5 میلیارد تومان رضایت داد. در همین مبلغ چکی را صادر کردم و به اطلاعات سپاه نشان دادم که گفتند مشکلی ندارد و 14 الی 15 روز بعد نیز چک پاس شد.

قاضی صلواتی از زنجانی پرسید که در دفترخانه از شما چه مبلغی دریافت شده است، گفت: دقیقا به یاد ندارم.

صلواتی اضافه کرد: کل هزینه دفترخانه 10 میلیون تومان می‌شده است در صورتی که سردفتر شماره 819، 8 میلیارد و 800 میلیون تومان از شما پول گرفته است.

در این هنگام قاضی صلواتی به نماینده دادستان گفت: اگر سردفتر در این ارتباط به دادسرا احضار نشده سریع‌تر احضار شود که نماینده دادستان نیز پاسخ داد این فرد احضار شده است.
مرجع : خبرگزاری تسنیم
کد مطلب : ۱۲۰۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما