۰
plusresetminus

بازداشت یک مدیر هرمی در جهرم

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۸
ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جهرم از توابع استان فارس، مدیر اصلی یک شرکت هرمی را که به اتفاق اعضای این شرکت و با ترفندهای مختلف از مردم نقاط مختلف این استان کلاهبرداری می کردند، در این شهرستان بازداشت کردند.
به گزارش حافظ نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان این مطلب افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضو گیری افرادی در قالب یک شرکت هرمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ «عبدالعظیم انصاری» افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، با ورود به محل فعالیت و مخفیگاه این شرکت هرمی، مدیر اصلی این شرکت کلاهبردار را بازداشت کردند.

وی بیان کرد: اعضای این شرکت هرمی که 15نفر زن و 25 نفر مرد بودند با ترفند های مختلف و با راه اندازی غیر قانونی شبکه بازار یابی به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان با به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف استان فارس اقدام به عضوگیری می کردند.

انصاری گفت: این متهم 20 ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرکت، دو عدد گوشی تلفن همراه، تعدادی جزوه آموزشی و فرم هایی که از آنها برای اغفال جوانان و با هدف عضو گیری استفاده می کردند، نیز کشف شد.

انصاری اظهار کرد: فعالیت شرکت های هرمی با عناوین مختلف صورت می گیرد و برخی از افراد ناآگاه به طمع پولدار شدن وارد این شبکه ها می شوند که به شهروندان توصیه می شود فریب افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و فعالیت های اقتصادی خود را با شرکت های معتبر انجام دهند.

شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۱۲۰۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما