کشف 260 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

خبرگزاری ايرنا , 3 آذر 1394 ساعت 19:00

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران این نیرو در 24 ساعت گذشته 259 کیلو و 660 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف کردند.


به گزارش حافظ نیوز، سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران کلانتری 13 صغاد شهرستان آباده پس از شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان در بازرسی از یک واحد انباری متعلق به او، 124کیلوگرم موادمخدر از نوع گراس (ماری جوانا) کشف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: همچنین در عملیات دیگری ماموران این واحد پس از شناسایی دو خودرو پژو 405 که حامل مواد مخدر بودند، آنها را در مسیر جاده جهرم به شیراز متوقف و در بازرسی از این دو وسیله نقلیه 45 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

تولایی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم بید نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید جنتی فر این شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان شک و در بازرسی از داخل کیف یکی از سرنشینان این وسیله نقلیه 10کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی اظهار کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو پراید 10 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتطامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان سروستان نیز یک خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهم 70 گرم هرویین کشف شد.

تولایی ادامه داد: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان فارس نیز هنگام گشت زنی در جاده اکبر آباد به سمت شهرستان کوار به یک دستگاه خودروی پراید شک و در بازرسی از سرنشین این خودرو 50 گرم هرویین کشف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب از حمل مقادیری موادمخدر توسط یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند و با حضور در محل ضمن متوقف کردن موتورسیکلت، چهارکیلوگرم تریاک که در زین این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف شد.

بر اساس گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داراب، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقدار 59 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ ضرغام رضایی اظهار کرد: همچنین ماموران این واحد در ایست و بازرسی قلاتویه داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه پژو 405 شک و آنها را متوقف کردند .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داراب افزود: در بازرسی بدنی از سرنشینان خودرو پراید چهار کیلو و 140 گرم هرویین و در بازرسی از سرنشینان پژو 405 مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف شد.

رضایی گفت: در ارتباط با این مواد مخدر 9 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


کد مطلب: 12090

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12090/کشف-260-کیلوگرم-مواد-مخدر-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir