امام‌جمعه قیروکارزین:تفکر بسیجی سبب رشد کشور در تمام عرصه‌ها است

خبرگزاری فارس , 3 آذر 1394 ساعت 8:58

امام‌جمعه قیروکارزین با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: تفکر بسیجی سبب رشد و اقتدار کشور در تمام عرصه‌ها است.


به گزارش حافظ نیوز، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری عصر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج ریشه در آیات و روایات و سیره اهل‌بیت (ع) دارد و از آنجا که ریشه تمام برنامه‌های انقلاب اسلامی در اسلام است قابل قیاس با سایر حکومت‌ها نیست.

وی افزود: زمانی امام (ره) می‌فرماید که خدایا مرا با بسیجیانم محشور گردان، به عمق و عظمت بسیج در دیدگاه یک فقیه عالی‌قدر و یک انسان اللهی و همچنین جایگاه ارزشمند بسیج پی می‌بریم.

اکبری بسیج را یک مسئولیت انسانی به‌تمام‌معنا دانست و تصریح کرد: بسیج از زمان تشکیل تاکنون دنیا را مبهوت خود کرده است و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها از توانمندی و اقتدار آن حکایت دارد.

امام‌جمعه قیروکارزین خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلفی حضور دارد اما آنچه امروز فعالیت بسیج را محسوس کرده است حضور بسیج در محرمیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است که در این مسیر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمام صحنه‌ها بیان داشت: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه پس‌ از آن مدافع بی‌چون‌وچرای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل بوده و در این راه هرگز صحنه را ترک نکرده است.

اکبری ادامه داد: بسیج سازمانى فقط نظامى نیست که در زمان جنگ و براى دفاع در مقابل دشمن شکل‌ گرفته باشد بلکه نهادى وسیع محسوب می‌شود که پاسخگوى نیازهاى اساسى و حیاتى جامعه است.

امام‌جمعه قیروکارزین با برشمردن برخی خصوصیات بسیج و بسیجی در کلام مقام معظم رهبری اضافه کرد: امروز کشور ما به همت بسیجیان و پاسداران از امن‌ترین کشورهای جهان است و این بزرگی سبب شده تا دشمن نیز به فضل خداوند معترف به اقتدار نظام اسلامی باشد.


کد مطلب: 12094

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12094/امام-جمعه-قیروکارزین-تفکر-بسیجی-سبب-رشد-کشور-تمام-عرصه-ها

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir