خرازی با روزنامه وقایع اتفاقیه آمد

خبرگزاری تسنیم , 2 آذر 1394 ساعت 18:37

سردبیر روزنامه وقایع اتفاقیه گفت: روزنامه وقایع اتفاقیه با مدیرمسئولی صادق خرازی از فردا در دکه‌های مطبوعاتی در دسترس علاقمندان است.


به گزارش حافظ نیوز، سید شهاب‌الدین طباطبایی سردبیر روزنامه وقایع اتفاقیه، اظهار داشت: روزنامه وقایع اتفاقیه از فردا سه‌شنبه در دکه‌های مطبوعاتی در دسترس علاقمندان است.

وی افزود: بهره‌گیری روزافزون مردم از اخبار و مطالب منتشر شده در سایت‌ها، پایگاه‌های خبری و نیز شبکه‌های اجتماعی، سبب شده بخش بزرگی از جامعه جلوتر از روزنامه‌ها حرکت کنند، بنابراین ضروی است برای آگاهی بخشی شیوه‌های متفاوتی اتخاذ شود.

سردبیر روزنامه وقایع اتفاقیه گفت: مردم نیز کم وقت دارند و هم وقت کمی برای مطالعه می‌گذارند، لذا ما تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از قالب‌های مختلف روزنامه‌نگاری به سمت تحلیل اخبار و ارائه گزارش و گفت‌وگو گام برداریم و با استفاده از سبک خلاصه‌نویسی، مطالب را کوتاه‌تر اما جامع‌تر در اختیار مخاطب بگذاریم. به این ترتیب در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌کنیم و سرب کمتری به خورد مردم می‌دهیم.

طباطبایی درباره ارتباط این روزنامه با حزب ندای ایرانیان افزود: روزنامه وقایع اتفاقیه هیچ ارتباط سازمانی با حزب ندای ایرانیان ندارد.

به گفته سردبیر وقایع اتفاقیه، این روزنامه در 8 صفحه با قیمت 500 تومان در سراسر کشور توزیع خواهد شد و صاحب امتیاز روزنامه وقایع اتفاقیه، مصطفی خانزادی است و مدیرمسئولی آن را سید محمدصادق خرازی بر عهده دارد.


کد مطلب: 12095

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12095/خرازی-روزنامه-وقایع-اتفاقیه-آمد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir