۰
plusresetminus
نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به شورای تأمین:

چرا شورای تأمین که «حکمی مبنی بر ممنوعیت سخنرانی محکومین قضایی داشت»، حکم لغو جلسه را نداد؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۹
در این نامه آمده است: با توجه به حکم مذکور، درخواست ما از شما این است که زین پس به هیچ یک از محکومین قضایی جهت سخنرانی در دانشگاه‌ها مجوز داده نشود و ما دیگر شاهد این قانون شکنی‌ها نباشیم.
نامه سرگشاده
نامه سرگشاده
به گزارش "حافظ نیوز"، متن khli به شرح زیر است.

شورای محترم تأمین امنیت استان فارس

رسالت دانشجو و جنبش دانشجویی از دیر باز روشنگری و حق طلبی بوده و هست و دانشجو همواره با ظلم و بی عدالتی و جهل مبارزه کرده و وظیفه او ایجاد فضای باز و تضارب آرا جهت روشن شدن حق است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز بعنوان یکی از فعال‌ترین و تأثیر گذارترین تشکل‌های استان فارس همواره رسالت روشنگری خود را به نحو احسن انجام داده است و سابقه روشن و افتخار آمیزی در ایجاد فضای تضارب آرا و آزاد اندیشی در دانشگاه دارد، و در سالهای اخیر همواره بهترین و موثرترین مناظره‌ها را در سطح دانشگاه برگزار کرده است.

بار دیگر جهت تنویر افکار عمومی در مورد موضوع بسیار مهم "زنان" بران شدیم تا مناظره ای با عنوان "مشارکت سیاسی زنان" بین خانم‌ها آذر منصوری و شیدا نیکوروین برگزار کنیم تا در فضایی منطقی، دیدگاه‌های مختلف مطرح و شبهات احتمالی رفع شود.

اما متوجه شدیم که خانم آذر منصوری دارای سابقه سه سال محکومیت در فتنه 88 را داراست و همچنین فهمیدیم که شورای تأمین امنیت استان در مصوبه ای سخنرانی محکومین قضایی رو در دانشگاه‌ها ممنوع اعلام کرده بود. لذا پس از اطلاع از موارد فوق جهت تمکین به قانون و مقابله با محکومین فتنه از رأی و نظر قبلی خود برگشته و تصمیم بر لغو این مناظره گرفتیم.
حال سؤال اینجاست شما شورای محترم که این چنین حکمی مبنی بر ممنوعیت سخنرانی محکومین قضایی داشتید، چرا حکم به لغو این برنامه ندادید؟ و چرا کوچک‌ترین عکس العملی از جانب شما دیده نشد؟
با توجه به حکم مذکور، درخواست ما از شما این است که زین پس به هیچ یک از محکومین قضایی جهت سخنرانی در دانشگاه‌ها مجوز داده نشود و ما دیگر شاهد این قانون شکنی‌ها نباشیم.
والسلام علیکم و رحمت الله
کد مطلب : ۱۲۰۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما