۰
plusresetminus

مجروحیت سردار سلیمانی تکذیب شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
مسئول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب دروغ‌پردازی های رسانه‌ای اخیر گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در سلامتی کامل و در حال کمک به مقاومت اسلامی، پیگیر راهبرد آزادی قدس شریف است.
به گزارش حافظ نیوز، در پی انتشار اخباری در برخی از رسانه‌ها مبنی بر مجروح شدن سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در سوریه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه ضمن تکذیب این‌گونه اخبار اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در سلامتی کامل به سر می‌برد و شاداب، پرانرژی و پرقدرت در حال کمک به مقاومت اسلامی سوریه و عراق برای مقابله با تروریستی‌های تکفیری است و اخبار مجروحیت ایشان کذب و دروغی در راستای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و جبهه مقاومت می‌دانیم.

وی افزود: پیروزی های راهبردی اخیر جبهه مقاومت در سوریه و وارد شدن ضربان مهلک بر پیکر داعش و تروریست تکفیری در حلب و لاذقیه بهانه‌ای شده است تا رسانه‌های وابسته به صهیونیست بین‌الملل برای سرپوش گذاردن بر این شکست‌ها به دروغ‌پردازی متوسل و برای انحراف افکار عمومی هر روز به شایعات بی اساس دامن زنند.

سردار شریف جریان‌سازی رسانه‌های معاند و وابسته به تروریست‌های تکفیری را تلاشی محکوم به رسوایی دانست و تصریح کرد: از آنجا که حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در خطوط مقدم نبرد ضد داعش و تروریست‌های تکفیری از واقعیت‌های غیرقابل انکار است، لذا فکر می‌کنند با انتشار شایعاتی از این نوع می‌توانند بر افکار عمومی ملت‌ها و نیز رزمندگان امت اسلامی تأثیر بگذارند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان گفت: برخلاف رویای باطل و آرزوهای شیطانی دشمنان امت اسلامی سردار سلیمانی بحمدالله مصمم به پیگیری راهبرد آزادی قدس شریف است.
کد مطلب : ۱۲۱۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما