زمین خواران به دانشگاه چمران اهواز هم رحم نکردند

خبرگزاری مهر , 4 آذر 1394 ساعت 22:06

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این روزها این دانشگاه مورد هجوم بی رحمانه زمین خواران قرار گرفته و حرمت آن شكسته شده است.


به گزارش حافظ نیوز، غلامحسین خواجه عصر امروز در آیین تقدیر از سرپرست پیشین و رئیس جدید این دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار كرد: امروز در حالی برای شما صحبت می كنم كه این دانشگاه مورد هجوم بی رحمانه زمین خواران قرار گرفته است و باید اعتراف كنم كه این روزها حرمت این دانشگاه به عنوان بزرگترین قطب علمی جنوب كشور شكسته شده است.

وی افزود: حفظ حرمت دانشگاه و دانشگاهیان بر همه واجب است و باید در این خصوص مسئولان استان همت بیشتری از خود نشان دهند.

دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و برای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید که بر خاسته از رأی و نظر مردم در امور جامعه است، خواستار مشارکت فعال و  آگاهانه نخبگان دانشگاهی در امور جامعه است.

وی بیان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز با ۵۷۰ عضو هیئت‌علمی، بیش از ۱۷ هزار دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی، ۱۲۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای، ۷۲ رشته دکتری تخصصی در قالب ۱۴ دانشکده، هشت پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، ۱۸ مجله علمی پژوهشی و چهار قطب علمی بزرگ‌ترین دانشگاه جامع جنوب غرب کشور است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: این دانشگاه با آگاهی از رسالت خود نقشی محوری در توسعه آموزش عالی در استان خوزستان دارد و تاکنون نیز به این وظیفه خود به‌خوبی عمل کرده است.

خواجه ادامه داد: درحالی‌که دانشگاه و مراکز آموزش عالی کشور در هشت سال جنگ تحمیلی کم‌وبیش به فعالیت‌های علمی و پژوهشی، توسعه و تجهیز فضای آموزشی و کمک‌آموزشی ادامه می‌دادند، دانشگاه شهید چمران اهواز وظیفه میزبانی و پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس را بر عهده داشت و به این میزبانی نیز افتخار می‌کند.

وی گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز مفتخر است به نام یکی از نخبگان علمی و دانشگاهی و درعین‌حال یکی از سرداران بزرگ و جاوید دفاع مقدس مزین و نام‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تأکید کرد: این دانشگاه در حالی وارد شصتمین سالگرد تأسیس خود می‌شود که نه تنها زخم‌های مانده بر جسم آن ترمیم نشده که روزانه زخم‌های تازه‌ای بر پیکر خود را می‌بیند.

 دکتر غلامحسین خواجه عضو هیئت علمی و استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز در گذشته ریاست دانشگاه خلیج‌فارس، ریاست واحد پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بوشهر و دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز بر عهده داشته است.


کد مطلب: 12147

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12147/زمین-خواران-دانشگاه-چمران-اهواز-هم-رحم-نکردند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir