۰
plusresetminus
گزارشی از مانع تراشی برای برپایی غرفه‌های محصولات فرهنگی انقلاب؛

خزان «جبهه فرهنگی انقلاب» در بهار کتاب شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
عرضه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب در نمایشگاه کتاب شیراز با مانع‌تراشی در راه‌اندازی غرفه برای محصولات خود روبرو شده است.
نمایشگاه کتاب شیراز
نمایشگاه کتاب شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" از نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز که در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار شده خبر می رسد در حالی که برپایی این نمایشگاه فضای فرهنگی شیراز را بهاری کرده، اما عرضه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب در این نمایشگاه با مانع‌تراشی در راه‌اندازی غرفه برای محصولات خود روبرو شده است.
به گفته برخی مشتریان دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب شیراز، امسال برخی ناشران به‌دلیل پیشینه خود در توزیع کتب انقلابی مورد بی‌مهری مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران این نمایشگاه قرار گرفته‌اند و جای آنها را برخی ناشران دیگر گرفته اند.
بر همین اساس ناشران و فعالانی که با ممانعت مدیران فرهنگی استان از عرضه محصولات فرهنگی و انقلابی روبرو شدند در اقدامی خودجوش اقدام به راه اندازی غرفه‌هایی در کنار سالن‌های همیشگی سال‌های گذشته‌اشان کردند تا بدین طریق رسالت فرهنگی خود را به انجام رسانند.
به گفته این ناشران و توزیع کنندگان کتب و محصولات فرهنگی و انقلابی شهر شیراز، در ابتدا تصمیم بر تحریم نمایشگاه بود اما با توجه به دغدغه فرهنگی و برای مقابله با این رویکرد غیرفرهنگی، اقدام به راه‌اندازی غرفه‌های مسقف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کرده‌اند.
«بچه‌های کتاب» و «آسمان هشتم» از جمله مجموعه‌های فرهنگی هستند که در این نمایشگاه مورد بی مهری مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتند.
ایجاد محدودیت برای فعالان فرهنگی مومن و متعهد از سوی مدیران فرهنگی استان و دست اندرکاران برگزاری اتفاق بزرگ فرهنگی شیراز در حالی صورت می‌گیرد که اخیرا مقام معظم رهبری نسبت به کوبیدن جوانان حزب‌اللهی به عناوین و ترفندهای مختلف هشدار داده‌اند.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۱۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما