۰
plusresetminus

تغییر بی سر و صدای بیش از 10000 مدیر دولتی طی دو سال گذشته!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵
وزیر کشور ظاهرا لباس اصولگرایی از تن به درآورده و جامه اعتدال پوشیده که در سکوت و خفا سیاست برکناری استانداران را پیش می‌برد.
حافظ نیوز/ وزیر کشور ظاهرا لباس اصولگرایی از تن به درآورده و جامه اعتدال پوشیده که در سکوت و خفا سیاست برکناری استانداران را پیش می‌برد.
روزنامه آفتاب یزد با انتشار این مطلب نوشت: روحانی نشان داده که مرد عمل است. او تصمیم‌هایش را در اتاق‌های فکر، همراه با تکنوکرات‌ها و ژنرال‌های امیدوار به آینده‌اش اتخاذ می‌کند و ماحصل آنها را به کرسی اجرا می‌گذارد.
او در سکوت و خفا، گام‌های استوار در جهت جامه عمل پوشاندن به وعده‌هایش برمی‌دارد درست برخلاف رئیس دولت نهم و دهم که سیاست‌های ناکارآمدش را در بوق و کرنا می‌کرد و جار و جنجال‌های سیاسی به راه می‌انداخت.
این روزنامه می‌افزاید: درست در بزنگاه‌هایی که هیچ کس حتی بهارستانی‌ها هم انتظارش را ندارند در یک اقدام غافلگیرانه خبری از پاستور بیرون می‌آید که حاکی از آن است که دولتمردان دست به اقدامی بزرگ زده‌اند. تازه‌ترین کاری که به وسیله تکنوکرات‌های حسن روحانی با بهره‌گیری از پالیسی سکوت صورت گرفت، تغییر دو استاندار استان قزوین و سمنان بود. بدین ترتیب حسن روحانی در سکوت و خفا در آستانه انتخابات مجلس دهم دست به تغییراتی شگرف زده و نشان داد که با بهره‌گیری از همان پالیسی سکوت، به صورت کاملا منسجم و منظم در حال آماده‌سازی و مهیا کردن شرایط برای انتخابات مجلس دهم است.
یادآور می‌شود برکناری قریب به اتفاق استانداران و فرمانداران و بخشداران در سراسر کشور و در کمتر از ۲ سال در حالی است که روحانی در آغاز مدعی شده بود با داس و مدیران اتوبوسی سر کار نیامده است. با توجه به اینکه مسئولیت برگزاری انتخابات با استانداران و فرمانداران است، اقدامات زنجیره‌‌وار چند ماه گذشته به شدت شائبه‌برانگیز است.
گفته می‌شود ظرف ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۰ هزار مدیر در دولت عزل و یا جابه‌جا شده‌اند.
 
 
کد مطلب : ۱۲۱۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما