۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

كشف 388 كيلوگرم مواد مخدر در فارس/ انهدام باند سارقان درون خودرو با 60 فقره سرقت

تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
سردار گودرزی از كشف 388 كيلوگرم مواد مخدر طي 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.
فرمانده انتظامی فارس
فرمانده انتظامی فارس
به گزارش "حافظ نیوز"،  سردار احمد علي گودرزي در نشست خبري با گفت: در اولين عمليات مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند مقاديري مواد مخدر را با استفاده از يک دستگاه خودرو كاميون به شهر شيراز انتقال دهند.

وي ادامه داد: بلافاصله موضوع بصورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت و در حوالي شهر زرقان خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 275 كيلوگرم ترياك كه در تانكر خودرو جاسازي شده بود، كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

گودرزي افزود: در يك عمليات ديگر مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فيروزآباد در بازرسي از يك دستگاه خودرو وانت پيكان كه در منزلي در يكي از روستاهاي شهرستان مخفي شده بود، 56 كيلو و 200 گرم حشيش كشف و در اين راستا سه نفر متهم دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: همچنين مأموران پاسگاه "درز و سايبان" شهرستان لارستان با توقيف يك دستگاه خودرو وانت پيكان 47 كيلوگرم ترياك و مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهر در بازرسي از يك دستگاه خودرو پژو 405 در محور مهر – عسلويه، 10 كيلوگرم ترياك كشف و در اين دو عمليات سه نفر متهم دستگير شدند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به دستگيري سارقان درون خودرو در شيراز اشاره كرد و افزود: در پي خبر واصله مبني بروقوع يك فقره سرقت درون خودرو روبروي بيمارستان شيراز از يك دستگاه خودرو ال 90، موضوع در دستور كار مأموران كلانتري مدرس شيراز قرار گرفت.
گودرزي گفت: پس از انجام اقدامات پليسي و فني چهار نفر متهم در اين رابطه شناسايي و با اخذ مجوز قضائي در مخفيگاهشان در يكي از محله هاي جنوبي شيراز شناسايي و دستگير و مقادير بسيار زيادي اموال مسروقه در محل كشف شد.

وي بيان كرد: متهمان در تحقيقات تكميلي تا كنون به 60 فقره سرقت درون خودرو اعتراف و در اين راستا دو نفر خريدار اموال مسروقه نيز شناسايي و توسط مأموران دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري سه سارق مأمورنما در شيراز خبر داد و گفت: دو نفر از اين سارقان در حوزه بخش " گويم" و يك نفر در حوزه كلانتري "عباسيه" شيراز دستگير شدند.

گودرزي افزود: اين سارقان با پوشيدن لباس نظامي و انتظامي اقدام به اخاذي و سرقت از طعمه هاي خود مي كردند كه تحقيقات تكميلي پليس در اين خصوص ادامه دارد.

وي در پايان به شهروندان هشدار داد توصيه هاي پيشگيرانه پليس را همواره مد نظر خود قرار داده و در صورت مشاهده هر گونه موارد ناامني در سطح استان، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۱۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما