۰
plusresetminus
مدیرکل اوقاف فارس اعلام کرد:

اجرای 16 عنوان برنامه در 30 شهرستان در هفته وقف/ به‌زودی فونداسیون بیمارستان تخصصی سرطان پی‌ریزی می‌شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۶
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه خاکبرداری این بیمارستان با هزینه دو میلیارد تومان توسط قرارگاه سپاه فجر فارس انجام شد، گفت: در آینده نزدیک فونداسیون این بیمارستان پی‌ریزی خواهد شد.
هفته وقف
هفته وقف
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، در نشست خبری با هفته وقف گفت: به‌مناسبت این هفته، امتیازات و تخفیف ویژه‌ای به مستأجران موقوفات تا آخر ماه صفر اختصاص می‌یابد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 وقف جدید در فارس ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف فارس از اقشار مختلف جهت مشارکت در ساخت بیمارستان تخصصی سرطان از محل وقف جمعی دعوت کرد و گفت:‌ خاکبرداری این بیمارستان با هزینه دو  میلیارد تومان توسط قرارگاه سپاه فجر فارس انجام شد و در آینده نزدیک فونداسیون این بیمارستان پی‌ریزی خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی به میزان کمک‌هایی که باید انجام شودبه این بیمارستان اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد تومان کمک غیرنقدی و بیش از 60 میلیارد تومان برای این عملیات برآورد شده است.

وی گفت: به طور کلی در ایام هفته وقف 16 عنوان برنامه در 30 شهرستان فارس اجرا خواهد شد که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با اداره‌کل ارشاد به دلیل تقارن هفته وقف با هفته قرآن و عترت، تجلیل از واقفان، خیران و هیئت امنا در همایش یاوران وقف، برگزاری همایش وقف و رسانه، برگزاری نشست صنفی با اصناف، برگزاری نشست مشترک با حوزه‌های علمیه از اهم این برنامه‌هاست.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۲۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما