فرمانده نیروی دریایی سپاه در یادبود شهدای مدافع حرم استان فارس:

امروز «تفکر انقلاب اسلامی» در مقابل استکبار جهانی ایستاده است/ تکلیف ملت مواظبت از انقلاب اسلامی است

17 آذر 1394 ساعت 17:13

سردار فدوی گفت: قوت و اقتدار انقلاب اسلامی به خاطر اتصال آن به قدرت لایزال خداوند است که این همان چیزی است که در انقلاب اتفاق افتاده و دلیل آن محکی است که مردان خدا با جان خود خوردند و سربلند شدند.


به گزارش "حافظ نیوز"، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم یادبود شهدای حرم در استان فارس، ضمن ابلاغ پیام سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه به خانواده شهدا، طی سخنانی در اجتماع مردم ولایتمدار و شهیدپرور قیروکارزین اظهار داشت: خداوند بنده‌اش را خلق کرد که با فطرت خدایی که دارد مورد آزمایش و محک قرار گیرد و بالاترین محک انسان محک با جان است و این را پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی درک کرده اند و آماده دفاع از انقلاب و اسلام در همه جای جهان هستند.

وی تأکید کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی به مثابه خود اسلام است و محدود به جغرافیای خاصی نیست و خدا را شکر که منش و روش شهدای انقلاب اسلامی به هرجایی  که رسیده، به مثابه انقلاب اسلامی عمل می کنند و این از برکت انقلاب اسلامی است .

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: انقلاب اسلامی برکت بسیار عظیم و عنایت ویژه ای است که خداوند متعال به برکت حضور امام راحل و برکت خون شهدا نصیب کرده و امروز این انقلاب چنان قوی و قدرتمند شده است که کسی قادر نیست به آن صدمه ای بزند و هرگاه هم سعی کرده‌اند ضربه ای بزنند، خودشان ضرر کرده‌اند و در نهایت انقلاب اسلامی گسترش و اعتبار بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: علی رغم اینکه دشمنی آمریکا و جهان استکبار یک لحظه هم فروکش نکرده است اما همچنان انقلاب اسلامی قوت و قدرت بیشتری گرفته است و امروز تفکر انقلاب اسلامی است که در جای جای جهان در مقابل استکبار ایستاده و با آن مقابله می کند.

فدوی در ادامه گفت: قوت و اقتدار انقلاب اسلامی به خاطر اتصال آن به قدرت لایزال خداوند است که این همان چیزی است که در انقلاب اتفاق افتاده و دلیل آن محکی است که مردان خدا با جان خود خوردند و سربلند شدند.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: از آنجا که تکلیف ملت مواظبت از انقلاب اسلامی است باید کسی را انتخاب کنند که به طور کامل در شآن انقلاب باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه و هیئت همراه در ادامه سفر خود، در جمع خانواده شهید علیرضا قلی پور از شهدای مدافع حرم حضور یافت و ضمن تفقد و دلجویی از آنان، طی سخنانی درباره اجر و پاداش والای شهید و شهادت، خطاب به خانواده شهید، گفت: مسلما خیر و برکت شهید آن قدر زیاد هست که آنچه که ما برای شهید انجام می دهیم برای گرفتن چیزی مثل شفاعت از شهید است و همه ما با شرکت در مراسمات شهید به دنبال این هستیم که یک طوری خودمان را متصل کنیم والا اگر تمام عالم هم جمع بشوند نمی توانند چیزی به شهید اضافه کنند و این به خاطر مقام بالایی است که شهید در نزد خداوند دارد و البته آن هم شهید در معرکه جنگ.

وی افزود: شهادت این شهید توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و شما ضمانت خوبی را پیشاپیش فرستاده اید که در همه شرایط بتواند دست شما و همه ما را بگیرد.

فدوی در ادامه با استناد به روایاتی از ائمه معصومین علیهم السلام و احادیث قدسی گفت: خداوند می فرماید، از لحظه ای که شهید نیت می کند که به جبهه برود و تا زمانی که شهید می شود و به دیدار من می شتابد، خود من به جای او در خانه اش هستم و این نشان از پاداش عظیمی است که شهید نزد خداوند دارد.

فدوی ضمن تفقد از فرزندان شهید علیرضا قلی پور، اظهار داشت: فرزندان شهید یادگاران با ارزشی هستند که شهید از خود به جا گذاشته است.

در جریان این دیدار خانواده شهید علیرضا قلی پور ضمن بیان خاطراتی از خلوص و مجاهدت معنوی و باورهای اعتقادی این شهید، شهادت فرزندشان را افتخاری برای خود و شهرشان توصیف کرده و تأکید کردند که این شهید را در راه انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) تقدیم کرده اند.

در پایان این دیدار پیام تسلیت سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران  اسلامی به مناسبت شهادت این شهید، تقدیم خانواده گرامی وی شد.
http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
 


کد مطلب: 12297

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12297/امروز-تفکر-انقلاب-اسلامی-مقابل-استکبار-جهانی-ایستاده-تکلیف-ملت-مواظبت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir