۰
plusresetminus

آنفولانزا در مجلس جر و بحث به راه انداخت

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به جر و بحث شدید نماینده زاهدان و معاون وزیر بهداشت، گفت: شهریاری نسبت به تدابیر ضعیف برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا در سیستان گلایه داشت.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از جهان، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: چند تن از اعضا که به استان‌های جنوبی کشور رفته بودند، در حضور معاون وزیر بهداشت، گزارشی از وضعیت شیوع آنفولانزا در این استان‌ها ارائه دادند.

 
وی با اشاره به جر و بحث شدیدی که میان حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و معاون وزیر بهداشت در این جلسه صورت گرفت، اظهار داشت: آقای دکتر شهریاری نسبت به تدابیر ضعیف برای پیشگیری از شیوع و سرایت آنفولانزا در استان سیستان و بلوچستان گلایه فراوان داشت.

 
آریایی‌نژاد گفت: نماینده مردم زاهدان در این جلسه تاکید می‌کرد که ما در موضوع آنفولانزا با جان افراد سر و کار داریم و آموزش‌های خاصی باید در این زمینه داده می‌شد که به آن اهمیت داده نشده است.

 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای دکتر پزشکیان هم خطاب به معاون وزیر بهداشت عنوان داشت که آماری که وزارت بهداشت از خدمت‌رسانی به مناطق محل شیوع آنفولانزا می‌دهد و مدعی است که در این زمینه آنلاین است، با آمار حقیقی شهرستان‌ها مطابقت ندارد، هر چند که معاون وزیر بهداشت زیر بار این موضوع نمی‌رفت.
کد مطلب : ۱۲۳۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما