۰
plusresetminus

استیضاح مجدد وزیر بهداشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
نماينده مردم دشتستان در مجلس گفت: نمايندگان از عدم انجام تعهدات وزير آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمايندگان درخواست استيضاح بعدي وزير آموزش و پرورش را داشتند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي موسوي نژاد نماينده مردم دشتستان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين پرسش که «طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش در چه مرحله‌اي است؟»،اظهار داشت: قبل از اينکه استيضاح قبلي صورت گيرد، وزير آموزش و پرورش تعهداتي به نمايندگان داد تا به خواسته‌هاي آنان توجه کند.

وي ادامه داد: از جمله اين تعهدات، رفع مشکلات فرهنگيان، وضعيت حقوقي و معيشت آنها، رسيدگي به امور آموزش و تحصيلاتي دانش‌آموزان، وضعيت مدارس روستايي، پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته، سامان دادن به وضعيت رفاهي معلمان و نيازمندي‌هاي مدارس بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي نژاد افزود: پرداخت سرانه و اجراي رتبه‌بندي معلمان نيز از جمله تعهداتي بود که وزير آموزش و پرورش متعهد شد که آنها را انجام دهد، اما متاسفانه هيچ کدام از آنها را عمل نکرد و فقط در حد حرف باقي ماند.

نماينده مردم دشتستان در مجلس يادآور شد: علي‌رغم اعلام تعهد اما وزير آموزش و پرورش به گفته‌هاي خود عمل نکرد و نمايندگان مجلس از عدم انجام تعهدات وي ناراحت شده و اعتراض کردند و عموماً درخواست استيضاح دوباره وزير آموزش و پرورش را داشتند.

وي تصريح کرد: طرح استيضاح را خدمت حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي نايب رئيس مجلس ارائه داديم و هيأت رئيسه حتماً بايد آن را به کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ارائه دهد تا بررسي شده و اعلام وصول شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي نژاد در خصوص تعداد امضا کنندگان طرح استيضاح مجدد وزير آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: نزديک 45 نفر از نمايندگان، اين طرح را امضا کردند البته تعدادي از نمايندگان عنوان کردند که مي‌خواهند اين طرح را امضا کنند اما فعلا طرح استيضاح در اختيار هيأت رئيسه مجلس است.
کد مطلب : ۱۲۳۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما